رندرهای جدید گلکسی واچ 7 و سری گلکسی بادز 3 سامسونگ منتشر شد

بر اساس پیش‌بینی‌ها شرکت سامسونگ ضمن برگزاری رویداد آینده گلکسی آنپکد در روز 10 ژوئن (20 تیر ماه) از ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ اولترا، ایربادهای گلکسی بادز 3 و گلکسی بادز 3 پرو، گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 و انگشتر هوشمند گلکسی رینگ رونمایی خواهد کرد.

اکنون یک افشاگر مشهور با نام ایوان بلاس رندرهای جدیدی از ساعت‌های هوشمند و ایربادهای بی‌سیم آینده سامسونگ را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است.

گلکسی واچ اولترا دارای طراحی مستحکم بوده و در ساختار آن احتمالا از یاقوت کبود و تیتانیوم استفاده خواهد شد. از سه دکمه تعبیه شده روی ساعت، یکی از آنها دارای ظاهری مشابه قاب چرخان بوده و قسمت خارجی کیس نیز دارای زوایای خمیده است. از سوی دیگر گلکسی واچ 7 از طراحی دایروی‌شکل شیک و جذابی بهره می‌گیرد.

از سوی دیگر سامسونگ طی اقدامی بحث‌برانگیز برای ایربادهای آینده خود از طراحی ساقه‌دار بهره گرفته است. این موضوع به فرضیه کپی‌برداری سامسونگ از اپل بیش از پیش دامن می‌زند.

تصاویر سامسونگ گلکسی واچ اولترا (سمت چپ) و گلکسی واچ 7 (سمت راست)

با توجه به رندرهای مطبوعاتی به‌نظر می‌رسد که گلکسی بادز 3 پرو دارای طراحی داخل گوشی با سری‌های سیلیکونی خواهد بود؛ در حالی‌که گلکسی بادز 3 همانند ایرپادز 3 اپل از طراحی گوش باز (open-ear) استفاده خواهد کرد.

تصاویر سامسونگ گلکسی بادز 3 پرو (سمت چپ) و گلکسی بادز 3 (سمت راست)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH