سامسونگ گلکسی S25 اولترا با قابلیت حمل‌پذیری بهتر از نسل قبل عرضه می‌شود

گوشی سامسونگ گلکسی S24 اولترا با وجود طراحی مستطیل‌شکل و عدم استفاده از زوایای گرد شده دارای ظاهری نسبتا چشمگیر است. این گوشی با وجود طراحی خاص خود از سایر پرچمداران کلیدی موجود در بازار متمایز می‌شود.

با این‌حال به‌نظر می‌رسد که مدل جانشین این گوشی یعنی گلکسی S25 اولترا مسیر متفاوتی را در پیش می‌گیرد. به گفته یک افشاگر مشهور با شناسه Ice Universe، گلکسی S25 اولترا اثرات نامطلوب همانند آن‌چه که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید را روی کف دست‌های کاربران برجای نخواهد گذاشت.

بنابراین حمل گوشی در دست، حس خوشایندتری را به کاربران منتقل نموده و در کف دستان آنها هیچ‌گونه فرورفتگی را ایجاد نخواهد کرد. این ویژگی ظاهرا همان چیزی است که در سال آینده میلادی می‌توانیم منتظر آن باشیم. بدیهی است که چنین تغییری چندان بزرگ قلمداد نمی‌شود؛ اما بی‌تردید گلکسی S24 اولترا نیز راحت‌ترین تجربه حمل طولانی‌مدت گوشی در دست را برای کاربران رقم نخواهد زد.

علیرغم این موضوع بدیهی است که سامسونگ سبک طراحی خود را انتخاب کرده و به آن باور داشته است؛ اما اکنون به‌نظر می‌رسد که برند کره‌ای به‌دلیل آزردگی کف دست کاربران، مسیر خود را معکوس خواهد کرد.

گلکسی S25 اولترا دارای لبه‌های واقعا گرد شده خواهد بود و این موضوع تفاوت‌های زیادی را با مدل نسل قبلی خود ایجاد خواهد کرد. همچنین شایعه شده که این گوشی در کنار استفاده ترکیبی از تراشه‌های اسنپدراگون و اگزینوس از پردازنده پرچمدار شرکت مدیاتک نیز استفاده خواهد کرد. همچنین این گوشی هوشمند با پیشرفت‌های بسیار چشمگیر در بخش دوربین روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH