گوگل هوش مصنوعی Gemini را به برنامه پیام‌رسان خود اضافه کرد

شرکت گوگل پیش‌تر هوش مصنوعی جمینای را به سرویس جیمیل خود اضافه کرد و اکنون این ویژگی در قالب یک به‌روزرسانی جدید برای برنامه پیام‌رسان گوگل منتشر شده است. این ویژگی هنوز به‌طور گسترده قابل دسترس نیست؛ بنابراین کاربران برای دریافت به‌روزرسانی جدید احتمالا بایستی کمی بیش‌تر منتظر بمانند.

در واقع Gemini AI دقیقا همان سرویس ارائه شده در اپلیکیشن اندرویدی مستقل به‌شمار می‌رود؛ اما ادغام این ویژگی در اپلیکیشن Messages موجب دسترسی آسان‌تر به آن شده و در نتیجه کاربران در حال حرکت و بدون نیاز به بستن برنامه Messages می‌توانند سوالات یا دستورات مورد نظر خود را مطرح نمایند.

بر اساس شنیده‌ها دکمه شناور و جدید اکشن در بالای دکمه Start chat (در گوشه پایین سمت راست) ظاهر شده و امکان دسترسی سریع و آسان کاربر به سرویس هوش مصنوعی را فراهم می‌کند. بایستی به این نکته مهم توجه داشت که هوش مصنوعی به مکالمات خصوصی کاربران دسترسی نداشته و چت کاربر با ربات مذکور نیز به‌صورت end-to-end رمزنگاری نخواهد شد. بنابراین کاربران در خصوص ارائه اطلاعات به جمینای احتمالا بایستی جانب احتیاط را رعایت نمایند.

سابقه چت کاربر با جمینای به‌صورت پیش‌فرض برای مدت 18 ماه ذخیره می‌شود؛ اما این بازه زمانی به حداکثر 36 ماه و حداقل 3 ماه قابل تغییر است. هوش مصنوعی Gemini موقعیت کاربران را ردیابی نمی‌کند؛ بلکه به منظور تولید اطلاعات مرتبط صرفا به مکان عمومی کاربر بر اساس آدرس خانه یا IP دسترسی خواهد داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH