سری گلکسی تب S10 سامسونگ احتمالا شامل دو مدل پلاس و اولترا خواهد بود

بر اساس گزارش‌ها شرکت سامسونگ سرگرم توسعه تبلت‌های سری گلکسی تب S10 خود است. همچنین شایعات مطرح شده نشان می‌دهند که خانواده گلکسی تب S10 تنها شامل دو مدل پلاس و اولترا خواهد بود.

این مجموعه روی رقابت با تبلت‌های آیپد اپل تمرکز نموده است. بر اساس گزارشی که اخیرا توسط موسسه تحقیقات بازار Canalys منتشر شده است؛ سامسونگ دومین تولیدکننده بزرگ تبلت در ایالات‌متحده به‌شمار می‌رود.

با این‌حال سهم سامسونگ از بازار منطقه در مقایسه با اپل به میزان قابل‌توجهی کمتر است. تصمیم برای عرضه گلکسی تب S10 پلاس به‌عنوان مدل پایه احتمالا با هدف ارائه دستگاه‌های قدرتمندتر و رقابت موثر با جدیدترین محصولات اپل گرفته شده است. این دستگاه‌ها در وهله نخست بر مقوله قیمت‌گذاری تمرکز نخواهند داشت.

این خبر توسط پلتفرم کره‌ای Naver منتشر شده است. همچنین منبع مذکور ادعا می‌کند که سری گلکسی تب S10 به‌عنوان رقیب مستقیم آیپدهای جدید اپل با نمایشگر اولد روانه بازار خواهد شد. بر اساس گزارش‌ها تبلت‌های پرچمدار جدید سامسونگ احتمالا در نیمه دوم سال جاری میلادی عرضه خواهند شد.

انتظار می‌رود که سامسونگ تولید انبوه تبلت‌های گلکسی تب S10 پلاس و گلکسی تب S10 اولترا را از ماه جاری میلادی آغاز کند.

گلکسی تب S9 اولترا

سامسونگ با معرفی سری گلکسی تب S8 در سال 2022 روند عرضه سه مدل مختلف را آغاز کرد. سری گلکسی تب S7 اساسا شامل دو مدل مختلف با اسامی گلکسی تب S7 و گلکسی تب S7 پلاس بود. مدل‌های استاندارد، پلاس و اولترا گلکسی تب S9 در سال گذشته با سه اندازه مختلف 11، 12.4 و 14.6 اینچی روانه بازار شد.

گفته شده که سامسونگ با عرضه سری گلکسی تب S10 احتمالا حتی به سراغ دستگاه‌هایی با اندازه بزرگ‌تر نیز خواهد رفت. در ماه مه گذشته شرکت اپل مدل‌های 11 و 13 اینچی آیپد پرو با نمایشگر اولد را عرضه کرد. بدین‌ترتیب اپل برای نخستین بار از نمایشگر اولد در تبلت‌های آیپد خود استفاده کرد. در مقابل، سامسونگ از سال 2014 برای تبلت‌های گران‌قیمت‌ خود از نمایشگرهای اولد استفاده می‌کند.

گزارش‌ها نشان می‌دهند که سامسونگ احتمالا برای مدل پلاس از یک پنل اولد با اندازه بزرگ‌تر از 12 اینچ استفاده خواهد کرد. بدین‌ترتیب این دستگاه می‌تواند با مدل‌های 11 و 13 اینچی آیپد پرو جدید اپل رقابت نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH