جزئیات جدید درباره گوشی سامسونگ گلکسی A06 در فضای وب منتشر شد

گوشی رده پایین آینده سامسونگ با نام گلکسی A06 اخیرا با تراشه هلیو G85 ساخت شرکت مدیاتک در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد. متاسفانه این تراشه در مدل نسل قبلی یعنی گلکسی A05 نیز به‌کارگیری شده است. اکنون گلکسی A06 موفق به دریافت گواهینامه فروش از کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) شده و در جریان آن، ظرفیت باتری گوشی نیز فاش شده است.

این باتری از نرخ ظرفیت 4855 میلی‌آمپرساعتی برخوردار خواهد بود. این موضوع بدان معناست که سامسونگ در تبلیغات مربوط به گوشی به ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعتی برای باتری اشاره خواهد کرد. در این مورد نیز گلکسی A06 به مدل نسل قبلی خود شباهت دارد.

بعلاوه فهرست FCC نشان می‌دهد که گلکسی A06 دارای اتصال وای‌فای دو بانده، بلوتوث و 4G LTE خواهد بود. البته از اتصال 5G خبری نیست؛ چرا که تراشه هلیو G85 از این فناوری ارتباطی پشتیبانی نمی‌کند. طول و عرض بدنه این گوشی هوشمند معادل با 167.3×77.31 میلی‌متر خواهد بود. این موضوع موجب می‌شود تا طول و عرض گوشی در مقایسه با گلکسی A05 اندکی کمتر باشد. بنابراین ابعاد بدنه نخستین وجه تمایز میان گلکسی A06 و گلکسی A05 به‌شمار می‌رود.

جزئیات مربوط به ضخامت بدنه گلکسی A06 هنوز فاش نشده است. این موارد تمامی جزئیات منتشر شده درباره گلکسی A06 تا به این لحظه محسوب می‌شوند. در حال حاضر این گوشی مراحل دریافت گواهینامه‌های مختلف را پشت سر می‌گذارد؛ بنابراین بی‌تردید به‌زودی شاهد انتشار اطلاعات تکمیلی درباره آن خواهیم بود.

سامسونگ گلکسی A05

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH