ویژگی ردیاب سلامت خانواده به سری گلکسی واچ سامسونگ اضافه می‌شود

کالبدشکافی کد درون آخرین نسخه از اپلیکیشن Samsung Health نشان می‌دهد که کمپانی قصد دارد تا به‌زودی ویژگی مفید و جدیدی را به ساعت‌های هوشمند خود اضافه کند. کاربران با استفاده از این ویژگی می‌توانند داده‌های سلامت گردآوری شده توسط اسمارت‌واچ برای کودک یا سایر اعضای خانواده را در گوشی هوشمند خود تحت نظر قرار دهند.

البته در ابتدای کار یک فرآیند تائید وجود خواهد داشت. این پروسه به حساب‌کاربری سامسونگ امکان می‌دهد تا داده‌های سلامت مربوط به سایر اکانت‌ها را پردازش نماید. به منظور جلوگیری از سوء استفاده از این ویژگی، چک‌های امنیتی و حریم خصوصی در نظر گرفته شده است.

هر عضوی از یک گروه خانوادگی در هر زمانی می‌تواند اشتراک‌گذاری داده‌های خود را متوقف نموده یا نوع و میزان اشتراک‌گذاری داده‌ها را تغییر دهد. دسترسی به اطلاعات سلامت کودک نیز مستلزم رضایت سرپرست قانونی وی است.

داده‌های اشتراک‌گذاری شده به‌طور خودکار حذف شده و در صورت عدم فعالیت طولانی‌مدت، مجوز اشتراک نیز لغو می‌شود. در این‌صورت کاربران بایستی کل فرآیند تائید را مجددا طی کنند. برای نگهداری از داده‌ها در گذر زمان، کودک یا سایر اعضای خانواده بایستی از دستگاه‌های گلکسی واچ خود به‌طور مداوم استفاده کنند.

اکنون به آسانی می‌توان حدس زد که این ویژگی در مدل‌های گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ اولترا که تا حدودا یک هفته دیگر (روز 10 جولای/ 20 تیر ماه) به‌طور رسمی معرفی می‌شوند؛ ارائه خواهد شد. کارشناسان امیدوارند که این سناریو با انتشار به‌روزرسانی One UI 6 Watch عملیاتی شود.

ویژگی اشتراک‌گذاری داده‌های سلامت خانواده در اپلیکیشن Samsung Health

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH