گزینه‌های رنگی قابل عرضه برای گوشی سامسونگ گلکسی S24 FE اعلام شد

سامسونگ کماکان روی توسعه گوشی‌ هوشمند گلکسی S24 FE کار می‌کند و انتظار می‌رود که این محصول در اواخر سال 2024 روانه بازار شود. ارزان‌قیمت‌‌ترین عضو خانواده گلکسی S24 (حداقل بر اساس قیمت‌گذاری آنها در زمان عرضه) با مدل‌های رنگی مشکی، خاکستری، آبی کمرنگ، سبز کمرنگ و زرد قابل سفارش خواهد بود.

راس یانگ؛ تحلیل‌گر قابل اعتماد از موسسه Display Supply Chain Consultants در گزارش اخیر خود به گزینه‌های رنگی قابل عرضه برای گلکسی S24 FE اشاره نموده است. انتظار می‌رود که رنگ مشکی پرفروش‌ترین گزینه باشد. در هر صورت می‌توان اطمینان داشت که سامسونگ برای گلکسی S24 FE از اسامی رنگی فانتزی استفاده خواهد کرد.

مدل‌های رنگی پیش‌تر اعلام شده در واقع بیانگر رنگ‌آمیزی‌های واقعی بوده و اسامی انتخابی سامسونگ برای آنها هنوز مشخص نشده است. برای مقایسه بایستی خاطرنشان کرد که گلکسی S23 FE در مدل‌های رنگی سبز (Mint)، سفید (Cream)، بنفش (Purple)، نیلی (Indigo)، خاکستری (Graphite) و نارنجی (Tangerine) عرضه شد.

نکته جالب توجه اینکه برای گلکسی S24 FE به هر دو مدل رنگی مشکی و خاکستری اشاره شده است. مدل رنگی خاکستری احتمالا مناسب آن دسته از کاربرانی است که مشکی را بیش از اندازه تیره قلمداد کرده و در عین‌حال هیچ یک از گزینه‌های رنگی روشن‌تر را نیز نمی‌پسندند.

سامسونگ گلکسی S23 FE

گلکسی S24 FE با تراشه اگزینوس 2400 و 8 گیگابایت رم طی ماه گذشته در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد. عرضه نسخه‌هایی از این گوشی با رم 12 گیگابایتی نیز امری محتمل خواهد بود.

برخی شایعات از عرضه این گوشی در فصل تابستان حکایت داشته و برخی دیگر به عرضه آن در اواخر سال جاری میلادی اشاره دارند. انتظار می‌رود که دوربین اصلی گلکسی S24 FE مشابه با نمونه به‌کارگیری شده در گوشی‌های گلکسی S24، گلکسی S23 و گلکسی S23 FE باشد.

همچنین این گوشی هوشمند احتمالا مجهز به یک نمایشگر 6.1 اینچی آمولد، 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH