تصویر جدید گوشی شیائومی میکس فولد 4 در فضای مجازی منتشر شد

بر اساس شایعاتی که طی ماه مه منتشر شد؛ شیائومی میکس فولد 4 به باریک‌ترین گوشی تاشو بازار تبدیل خواهد شد و احتمالا این عنوان را از آنر مجیک V3 که طی هفته آینده عرضه می‌شود پس خواهد گرفت.

روز گذشته تصویر جدیدی منتشر شده که پنل پشتی شیائومی میکس فولد 4 با پوشش چرم مصنوعی را نشان می‌دهد. با این‌حال مدل‌هایی از این گوشی هوشمند احتمالا دارای پنل‌های پشتی شیشه‌ای خواهند بود. بایستی توجه داشت که این گوشی به‌عنوان یک دستگاه در حال توسعه برچسب‌گذاری شده است؛ بنابراین پیش از عرضه رسمی گوشی احتمالا برخی جوانب آن دستخوش تغییر خواهند شد.

همان‌طور که در تصویر زیر ملاحظه می‌کنید؛ گوشی همانند مدل نسل قبلی خود دارای 4 عدد دوربین روی پنل پشتی است. با این‌حال المان‌های موجود در ماژول جزیره‌ای دوربین از چیدمان متفاوتی استفاده می‌کنند.

منبع منتشرکننده خبر تائید کرده که شیائومی میکس فولد 4 از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام استفاده خواهد کرد. بعلاوه این گوشی تاشو کمتر از 10 میلی‌متر ضخامت خواهد داشت. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، گواهینامه حفاظتی IPX8 برای مقاومت در برابر آبخوردگی و باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعت یا بالاتر سایر ویژگی‌های این گوشی را تشکیل می‌دهند.

بر اساس اطلاعات پیش‌تر لو رفته به‌نظر می‌رسد که دوربین اصلی مجهز به یک سنسور 1/1.55 اینچی با قابلیت OIS خواهد بود. دوربین تله‌فوتو 60 مگاپیکسلی با سنسور 1/2.8 اینچی OmniVision OV60A و بزرگنمایی اپتیکال 2 برابری، لنز فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی و ماژول تله‌فوتو پریسکوپی 10 مگاپیکسلی با بزرگنمایی اپتیکال 5 برابری سایر مولفه‌های سیستم تصویربرداری گوشی را تشکیل می‌دهند.

همچنین با توجه به یک گواهینامه اخیرا صادر شده این گوشی تاشو از فناوری شارژ 67 واتی در بستر سیم پشتیبانی خواهد کرد. شایعات پیشین ادعا کردند که شیائومی میکس فولد 4 در کنار شیائومی میکس فلیپ (اولین دستگاه کمپانی با طراحی تاشو صدفی‌شکل) در سه ماهه سوم سال جاری میلادی عرضه خواهند شد.

این دوره سه ماهه از روز 1 جولای (11 تیر ماه) آغاز شده و در روز 30 سپتامبر (9 مهر ماه) به پایان می‌رسد. یک شایعه خاص مشخصا به عرضه شیائومی میکس فولد 4 در ماه جولای اشاره دارد؛ بنابراین برای روشن شدن موضوع کماکان بایستی منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH