تصویر تبلیغاتی گوشی آنر مجیک V3 با بدنه فوق‌العاده باریک منتشر شد

برند آنر در روز 12 جولای (22 تیر ماه) از گوشی‌های تاشو مجیک V3 و مجیک Vs3 رونمایی خواهد کرد. کمپانی وعده داده که این گوشی‌ها با طراحی بسیار باریک‌تر از مدل‌های نسل قبلی خود روانه بازار خواهند شد.

تنها چند ساعت پس از انتشار تصاویر اولیه در فضای آنلاین، آنر تیزر اختصاصی خود را منتشر کرد. این تیزر نشان‌دهنده آنر مجیک V3 با پنل پشتی چرمی و رنگ‌آمیزی نارنجی است.

فریم جانبی گوشی دارای هاله طلایی‌رنگ بوده و همان‌طور که می‌بینیم آنر از روند به‌کارگیری فریم تخت تبعیت نمی‌کند. سه دوربین تعبیه شده روی پنل پشتی همانند آنر مجیک 6 پرو دارای چیدمان مثلثی‌شکل هستند. لنز پریسکوپی در ردیف بالا مستقر شده و دو دوربین دیگر نیز در ردیف پایینی قرار گرفته‌اند.

تمامی این دوربین‌ها روی یک ماژول برجسته قرار دارند. تا موعد رونمایی از آنر مجیک V3 تقریبا 8 روز دیگر زمان باقی مانده است. انتظار می‌رود که آنر طی روزهای آینده جزئیات بیش‌تری را درباره این گوشی تاشو منتشر نماید. ظرفیت باتری این گوشی کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و هنوز مشخص نیست که آیا ظرفیت باتری آنر مجیک V3 در مقایسه با مدل نسل قبلی آن افزایش خواهد یافت یا خیر.

آنر مجیک V2 مجهز به باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی و بدنه‌ای با ضخامت 4.7 میلی‌متر است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH