تصاویر زنده گوشی ناتینگ CMF Phone 1 در فضای وب منتشر شد

برند فرعی ناتینگ موسوم به CMF در تدارک معرفی نخستین گوشی هوشمند خود با نام CMF Phone 1 طی روز 8 جولای است. امروز یک منبع خبری نسبتا قابل اعتماد تصویری زنده از نمای جلویی این گوشی را منتشر نموده است.

این تصویر نه تنها نمایشگر گوشی آینده ناتینگ را نشان می‌دهد؛ بلکه بخشی از مشخصات پیش‌تر شایعه شده برای CMF Phone 1 را تائید می‌کند. همان‌طور که در تصویر زیر ملاحظه می‌کنید؛ اطلاعات بخش about phone در سیستم‌عامل اندروید بر روی نمایشگر گوشی ظاهر شده است.

تصویر زیر تائید می‌کند که CMF Phone 1 در زمان عرضه، رابط کاربری Nothing OS 2.6.0 را اجرا خواهد کرد. توان پردازشی این گوشی هوشمند از طریق تراشه Dimensity 7300 ساخت شرکت مدیاتک تامین شده و این نسخه ویژه از CMF Phone 1 دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است.

این دستگاه مجهز به یک نمایشگر 6.67 اینچی آمولد، باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی، دوربین پشتی 50 مگاپیکسلی و ماژول سلفی 16 مگاپیکسلی است. بسیاری از این مشخصات به‌جز ظرفیت باتری، پیش‌تر از سوی ناتینگ و کمپین تبلیغاتی اخیرا آغاز شده توسط این شرکت مورد تائید قرار گرفته‌اند.

این برند در اوایل وقت دیروز، تصویری از پنل پشتی گوشی را نیز به معرض نمایش گذاشت. بنابراین با وجود این دو تصویر، نمای کاملی از CMF Phone 1 را در اختیار خواهیم داشت. به‌نظر می‌رسد که ناتینگ کاورهای پشتی با امکان ارتقاء ظرفیت باتری گوشی، کیف پول برای نگهداری از کارت‌های اعتباری و نوعی استند را نیز به فروش خواهد رساند.

ابزار مخصوص خروج سیم‌کارت در سمت دیگر دارای سری پیچ‌گوشتی بوده و این ویژگی هنگام تعویض پنل‌های پشتی گوشی به کمک کاربران خواهد آمد. کاور پشتی جداشونده با 4 مدل رنگی مشکی، آبی، سبز روشن و نارنجی عرضه می‌شود.

به‌نظر می‌رسد که این کاورها همانند کیس‌ها به افراد علاقه‌مند به سفارشی‌سازی گوشی فروخته خواهند شد. با این‌حال کاورهای مورد اشاره با کیس تفاوت داشته و در واقع همان پنل پشتی گوشی به‌شمار می‌روند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH