تصویر جعبه خرده فروشی سامسونگ گلکسی بادز 3 منتشر شد

سامسونگ در سال 2019 عرضه سری گلکسی بادز را آغاز کرد. بر اساس اطلاعات فاش شده اکنون می‌دانیم که جدیدترین ایربادهای سامسونگ موسوم به سری گلکسی بادز 3 ضمن برگزاری رویداد آینده گلکسی آنپکد در روز 10 جولای (20 تیر ماه) به‌طور رسمی معرفی خواهند شد.

طی مدت 5 سال گذشته هیچ‌کدام از مدل‌های گلکسی بادز از طراحی ساقه‌دار استفاده نکرده‌اند. اما این روند احتمالا طی هفته آینده دستخوش تغییر خواهد شد. در واقع گلکسی بادز 3 نخستین ایربادهای سامسونگ با طراحی ساقه‌دار به‌شمار می‌روند. این اطلاعات پیش‌تر فاش شده و اکنون تصویر لو رفته از جعبه خرده فروشی گلکسی بادز 3 نیز همین موضوع را تائید می‌کند.

بدیهی است که کپی‌برداری سامسونگ از اپل در این زمینه، انتقاد بسیاری از کاربران را برخواهد انگیخت. اما طی سالیان گذشته احتمالا صدها شرکت دیگر نیز برای ایربادهای بی‌سیم تولیدی خود از طراحی ساقه‌دار استفاده کرده‌اند. بنابراین سامسونگ آخرین شرکتی است که از این سبک طراحی بهره‌برداری نموده است.

صرفنظر از ایربادهای گلکسی بادز پلاس که در سال 2020 بدون قابلیت حذف نویز فعال (ANC) روانه بازار شدند؛ تمامی ایربادهای سامسونگ دارای میکروفون‌هایی با عملکرد متوسط بودند. بنابراین کارشناسان امیدوارند که با به‌کارگیری طراحی ساقه‌دار، میکروفون‌ها به دهان کاربر نزدیک‌تر شده و این موضوع نهایتا به عملکرد فوق‌العاده میکروفون‌ها در مدل‌های جدید گلکسی بادز منتهی شود.

بر اساس پیش‌بینی‌ها سری گلکسی بادز 3 دارای قابلیت حذف نویز فعال خواهد بود. اگرچه ایربادهای ساقه‌دار نخستین بار توسط شرکت اپل طراحی شدند؛ اما ایربادهای آینده سامسونگ دارای طراحی کاملا زاویه‌دار بوده و این تصمیم احتمالا عامدانه موجب تمایز آنها نسبت به ایرپادهای اپل خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH