گوشی ردمی K70 اولترا با تراشه +Dimensity 9300 در وبسایت گیک‌بنچ رویت شد

گوشی‌های ردمی K70 و ردمی K70 پرو ماه‌ها قبل به‌طور رسمی معرفی شدند و اکنون کاربران مشتاقانه منتظر رونمایی از عضو جدید خانواده با نام ردمی K70 اولترا هستند. اکنون شایعات در رابطه با این گوشی هوشمند تشدید شده و صدور گواهینامه‌های مختلف برای ردمی K70 اولترا آغاز شده است.

امروز نمونه اولیه این دستگاه در پایگاه داده گیک‌بنچ ظاهر شده است؛ بنابراین این‌بار نیز مطابق روال معمول بخشی از مشخصات گوشی فاش شده است. شایان به ذکر است که ردمی K70 اولترا از تراشه +Dimensity 9300 ساخت شرکت مدیاتک استفاده خواهد کرد. دستگاه رویت شده در پایگاه داده گیک‌بنچ دارای رم 16 گیگابایتی است. با این‌حال دستگاه مورد اشاره احتمالا با پیکره‌بندی‌های حافظه متنوع‌تری قابل سفارش خواهد بود.

ردمی K70 اولترا به‌صورت پیش‌فرض رابط کاربری HyperOS شیائومی مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 14 را اجرا خواهد کرد. نمونه اولیه گوشی در تست‌های پردازش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای گیک‌بنچ 6.3 به‌ترتیب امتیازات 2218 و 7457 را کسب کرده است.

ردمی پیش‌تر اعلام کرده که گوشی ردمی K70 اولترا دارای گواهینامه حفاظتی IP68 در برابر نفوذ آب و گردوغبار خواهد بود. این دستگاه از فناوری شارژ 120 واتی در بستر سیم پشتیبانی می‌کند. بر اساس شایعات این محصول در ماه جاری میلادی عرضه می‌شود. بی‌تردید طی روزها و ماه‌های آینده شاهد افشای اطلاعات گسترده‌تری درباره ردمی K70 اولترا خواهیم بود.

ردمی K70 اولترا در صورت عدم عرضه در خارج از بازار چین به‌عنوان پایه‌ای برای شیائومی 14T پرو نقش‌آفرینی خواهد کرد. این سناریو پیش‌تر نیز مشاهده شده است؛ جایی که شیائومی 13T پرو بر پایه گوشی ردمی K60 اولترا و همراه با برخی تغییرات معرفی شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH