گوشی تاشو شیائومی میکس فولد 4 در بازارهای بین‌المللی عرضه نخواهد شد

برخی شایعات پیشین نشان می‌دهند که گوشی تاشو شیائومی میکس فولد 4 در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. اکنون وبسایت Gizmochina صحت این ادعا را مورد ارزیابی قرار داده و به یافته‌های قابل‌توجهی دست پیدا کرده است. این یافته‌ها نادرستی فرضیه‌های پیشین را به‌طور کامل اثبات می‌کنند.

در واقع شیائومی میکس فولد 4 به‌طور انحصاری در بازار چین عرضه خواهد شد. بنابراین برخلاف ادعاهای پیش‌تر مطرح شده، این گوشی تاشو در بازارهای بین‌المللی به فروش نخواهد رفت. شیائومی میکس فولد 4 احتمالا با پیشرفت‌های قابل‌توجه نسبت به شیائومی میکس فولد 3 روانه بازار خواهد شد. اکنون بسیاری از کاربران منتظر عرضه گوشی‌های تاشو جدید شیائومی هستند؛ بنابراین برند چینی روی توسعه گوشی میکس فولد 4 با جدیت کار کرده است.

این دستگاه دارای اسم رمز goku و شماره مدل داخلی N18 است. شیائومی میکس فولد 4 صرفا در بازار چین عرضه شده و این موضوع با توجه به یافته‌های اخیر منابع خبری قابل اثبات است.

شیائومی میکس فولد 4 از دو شماره مدل 24072PX77C و 24076PX3BC استفاده می‌کند. شماره مدل اول متعلق به ورژنی از گوشی با قابلیت اتصال ماهواره‌ای بوده و شماره مدل دیگر متعلق به نسخه فاقد اتصال ماهواره‌ای است. حرف C در قسمت پایانی شماره مدل‌ها تائید می‌کند که شیائومی میکس فولد 4 تنها در بازار چین عرضه خواهد شد.

از سوی دیگر شیائومی میکس فلیپ دستگاهی است که در بازارهای جهانی به فروش خواهد رفت. نخستین گوشی تاشو صدفی‌شکل شیائومی پر بسیاری از کشورها از جمله ترکیه قابل دسترس خواهد بود. این گوشی دارای اسم رمز ruyi و شماره مدل داخلی N8 است.

شیائومی میکس فولد 4 یک گوشی تاشو با عملکرد و قابلیت‌های چشمگیر دوربین خواهد بود. این دستگاه به‌همراه شیائومی میکس فلیپ عرضه شده و مجهز به سیستم دوربین پشتی چهارگانه و پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 با کارآیی بالا خواهد بود.

شیائومی میکس فلیپ در ابتدا از اسم رمز argo استفاده می‌کرد و قرار بود که در سال 2021 عرضه شود. اما شیائومی از این‌کار صرفنظر کرد و در ادامخ توسعه شیائومی میکس فلیپ را از سر گرفت. بر اساس پیش‌بینی‌ها گوشی‌های شیائومی میکس فولد 4، شیائومی میکس فلیپ، ردمی K70 اولترا و بسیاری از دستگاه‌های دیگر شیائومی طی ماه جولای معرفی خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH