با کابل جدید سامسونگ شارژ را بین گجت‌های خود انتقال دهید!

samsung-power-sharing-cable-640x0

شاید تا به حال برایتان پیش آمده که تلفن هوشمندتان با کمبود شارژ رو به رو شده باشد، در حالی که تبلت یا گوشی دیگر شما هنوز شارژ دارد. حالا سامسونگ به فکر راه چاره افتاده و کابل جدیدی معرفی کرده که با استفاده از آن قادرید شارژ باتری را بین گجت‌های خود تقسیم کنید.

این کابل جدید در دو سر خود پورت Micro USB دارد که می‌تواند با اتصال بین تلفن همراه یا ساعت هوشمند و یا تبلت شارژ را به اشتراک بگذارد. البته این کابل هرگز باتری دستگاه شما را به طور کامل تخلیه نمی‌کند و فقط مقداری از آن را به دستگاه دیگر انتقال می‌دهد.

خوشبختانه متصل کردن دو دستگاه و همین طور کنترل میزان شارژ انتقالی به سادگی امکان‌پذیر است. تنها کاری که بعد از خرید کابل باید انجام دهید، این است که اپلیکیشن انتقال شارژ سامسونگ را از گوگل پلی دریافت کنید و میزانی از شارژ که می‌خواهید انتقال پیدا کند، در آن وارد نمایید، سپس کابل را متصل کرده و منتظر می‌مانید تا دستگاه شما شارژ شود.

شاید کمی ناامیدکننده باشد که بدانید طبق اعلام سامسونگ این کابل فقط می‌تواند شارژ را از دستگاه‌های سری گلکسی انتقال دهد. مدل‌هایی که از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند عبارت‌اند از: Galaxy S5 ،Galaxy Tab S 10.5 ،Galaxy Tab S 8.4 ،Galaxy Alpha ،Galaxy Avant و Galaxy Note 4. البته شما می‌توانید شارژ را از این دستگاه‌ها به هر دستگاهی که از پورت میکرو اس دی پشتیبانی می‌کند، انتقال دهید که شامل ساعت‌های هوشمند نیز می‌شود. شاید بتوان گفت بیشترین کاربرد این کابل برای کسانی است که از ساعت هوشمند استفاده می‌کنند چرا که ساعت‌های هوشمند عمر باتری کوتاهی دارند.

در حال حاضر کابل انتقال شارژ در وب‌سایت سامسونگ باقیمت 20 دلار قابل‌خرید است.

1 در مورد “با کابل جدید سامسونگ شارژ را بین گجت‌های خود انتقال دهید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH