پیش‌فروش تلویزیون‌های 50 اینچی 4k تنها با 1000 دلار!

آیا دوست دارید که یک تلویزیون 4k ارزان قیمت خریداری کنید؟

pseries-tv

Vizio سازنده‌ای است که در سایت اختصاصی‌اش، می‌توانید به‌راحتی با پرداحت مبلغ 1000 دلار یک تلویزیون 4k را پیش خرید کرده و سفارش دهید.

این شرکت از تلویزیون‌های خاص و البته ارزان قیمت خود به‌تازگی رونمایی کرده است. محصولات این شرکت همگی با توانایی پخش ultra HD یا همان 4k عرضه‌شده‌اند. این خط تولید دارای 5 محصول اصلی است. مدل 50 اینچ ویزیو را می‌توانید با قیمت نهایت 999 دلار خریداری کنید. سایر محصولات این شرکت به ترتیب قیمتی عبارت‌اند از: 55 اینچ 1400 دلار، 60 اینچ 1800 دلار، 65 اینچ 2200 دلار و نهایتا یک تلویزیون غول‌پیکر 70 اینچ که با 2600 دلار عرضه می‌شود.

این محصولات خوش قیمت هم اکنون در سایت رسمی Vizio برای پیش خرید شما آماده شده و به زودی در فروشگاه‌های آنلاینی همچون آمازون، Bestbuy ،Costco ،sam’s club و … برای فروش عرضه خواهد شد.

البته شاید به نظر شما 1000 دلار مبلغ زیادی برای خرید یک تلویزیون باشد، اما طبیعتا این رقم برای تهیه یک تلویزیون 4k بسیار مناسب است. شاید هم اکنون کمترین قیمت برای یک تلویزیون با این کیفیت در حدود 2000 دلار باشد! تمامی مدل‌های ارایه‌ شده توسط این شرکت، دارای بک لایت Full LED هستند و همگی از تکنولوژی ALD بهره می‌برند. همچنین در تمامی این مدل‌ها از 64 نقطه فعال LED برای ایجاد تصویری بهتر و زنده‌تر نیز استفاده شده است. مدیریت پیشرفته رنگ‌ها و قابلیت APT نیز از دیگر فناوری‌های به کار رفته جهت نمایش تصاویر و رنگ‌های واقعی است.

tv-contents

یکی از مدیران ارشد این شرکت، سری p این تلویزیون‌ها را، یکی از بهترین‌های این حوزه در نشان دادن و پخش تصاویر و فیلم‌های Ultra HD می‌داند. او معتقد است که کاربران می‌توانند با صرف هزینه کمتری، این محصولات را خریداری کرده و از تجربه تماشای فیلم‌های 4K بدون کوچک‌ترین نقصی لذت ببرند. این تلویزیون‌ها با استفاده از کدک‌های مخصوص، توانایی پخش اکثر فرمت‌های رایج را داشته و حتی می‌تواند به‌راحتی فرمت H.265 را نیز پخش کند. بهره‌گیری از قابلیت Wi-Fi برای ارتباط سریع نیز از دیگر ویژگی‌های این محصولات است.

3 در مورد “پیش‌فروش تلویزیون‌های 50 اینچی 4k تنها با 1000 دلار!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH