Steam از مرز 100میلیون کاربر فعال گذشت

valve-steam-logo

کمپانی Valve امروز اعلام کرد که پلتفورم Steam این شرکت از مرز 100 میلیون کاربر نیز گذشته است. اما نکته قابل تامل اینجاست که این تعداد مربوط به کاربران “فعال” استیم است که رکوردی قابل توجه به نظر می‌رسد. والو از آخرین باری که آمار کاربرانش را اعلام کرد، یعنی از ماه ژانویه تا کنون 25 میلیون کاربر جدید را در لیست خود ثبت کرده است.

به مناسبت این دستاورد بزرگ والو از طرحی به نام the Steam Discovery Update نیز رونمایی کرده است. در واقع این سیستم قادر است یکپارچگی بیشتری را بین بخش خرید نرم افزار استیم و بخش بازی‌ها ایجاد کند به این صورت که با تجربه‌ای که از بازی‌های مورد علاقه شما به دست می‌آورد، عناوینی را که احتمالا بیشتر دوست دارید به شما پیشنهاد می‌دهد. این امکان جدید در کنار قابلیت شخصی سازی بیشتر نرم‌افزار در آخرین به روزرسانی نرم‌افزار استیم قابل دریافت است. این سیستم به صورت روزانه آپدیت می‌شود و بازی‌های جدید را به شما پیشنهاد می‌دهد.

با اینکه آمار منتشر شده تعداد 100 میلیون کاربر فعال را نشان می‌دهد اما ما نمی‌دانیم واقعا معیار والو برای تشخیص یک کاربر فعال چیست، به همین دلیل کمی سخت است که بگوییم چه تعداد از این 100 میلیون نفر واقعا فعال هستند.

1 در مورد “Steam از مرز 100میلیون کاربر فعال گذشت”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH