سامسونگ هم از شکستن رکورد اپل در فروش آیفون 6 خوشحال است، اما چرا؟

a8-processor

با اینکه مشخصا سامسونگ ترجیح می‌دهد که گلکسی اس 5 و نوت 4 خودش را بفروشد، از فروش آیفون‌های اپل هم ناراحت نمی‌شود. مخصوصا حالا که این کمپانی در فروش رکورد زده است. حالا چرا؟ خب معلوم است، این غول کره‌ای سازنده بخش‌های زیادی از محصولات اپل است.

IHS تخمین زده است که 40 درصد از چیپ‌های A8 استفاده شده در دو آی‌فون 6 و 6 پلاس را سامسونگ برای اپل می‌سازد. با اینکه اپل در پی دعوای ایجاد شده بین دو کمپانی تلاش زیادی برای مستقل شدن خودش داشته است، هنوز هم سامسونگ بخش اعظمی از قطعات محصولاتش را می‌سازد، پس فروش هر چه بیشتر محصولات اپل، سامسونگ را قطعا خوشحال و راضی نگاه می‌دارد.

گرچه اپل خیلی دوست دارد این ارتباط را هر چه سریع‌تر قطع کند، بحث این است که آیا می‌تواند جایگزینی برای سامسونگ بیابد که قادر باشد همان قطعات را با قیمت و کارایی قبل بسازد یا نه.

اوایل امسال بود که گزارشی از کره بر بازگشت اپل به سامسونگ برای ساختن صفحات رتینای آی‌پد اشاره داشت. این اتفاق پس از آنکه اپل نتوانسته بود سازنده مناسب بیابد، رخ داده بود.

با این حال مشخص است که اپل حداقل حالا حالاها نیاز به سامسونگ دارد.

9 در مورد “سامسونگ هم از شکستن رکورد اپل در فروش آیفون 6 خوشحال است، اما چرا؟”

  1. برا همتون متاسفم.تبلیغ جدید سامسونگ بر ضد ایران را دیدید؟لطفا سرچ کنید و ببینید.زنده باد اپل

  2. این دوتا جلوی مردم دعوا میکنن بعد پشت پرده میان باهم همکاری میکنن الانم ثروت های نجومی دارن چیزی که به مانمیرسه……….

  3. فقط سامسونگ. ببینید چی شده که سامسونگ تو سر اپل میزنه. بعدش حالا شما بیاین سامسونگو با شرکت های ضعیفی مثل سونی مقایسه کنید!

  4. دلم میسوزه واسه اپل . خیلی بدبخته !!! خخخخ
    هرکی اپلیه و داره منفجر میشه ، منفی بده یکم حال کنیم . خخخخ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH