آیفون SE 4 اپل از کاور پشتی مشابه با آیفون 16 استفاده خواهد کرد

بر اساس اطلاعات پیش‌تر لو رفته تصور می‌شد که گوشی آیفون SE 4 اپل از همان شاسی مورد استفاده در مدل استاندارد آیفون 14 بهره خواهد برد؛ اما اکنون شایعه جدید مخابره شده از کشور چین اساسا چنین ادعایی را رد می‌کند.

یک کاربر با شناسه Fixed Focus Digital از طریق انتشار پستی در شبکه اجتماعی چینی Weibo مدعی شده که کاور پشتی آیفون SE 4 کاملا مشابه با مدل معمولی آیفون 16 خواهد بود. این موضوع احتمالا بدان معناست که کاربران نمی‌توانند قسمت پشتی این دو گوشی را از یکدیگر تشخیص دهند.

اکنون بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که اپل برای دوربین پشتی آیفون SE 4 از چه چیدمانی استفاده خواهد کرد. رندرها و تصاویر لو رفته از ماکت آیفون SE 4 نشان می‌دهند که این گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر با طراحی ناچدار و دوربین پشتی منفرد خواهد بود.

با این‌حال اطلاعات فاش شده درباره آیفون 16 نشان می‌دهند که این گوشی هوشمند دارای دوربین‌های دوگانه با چیدمان عمودی روی پنل پشتی خود خواهد بود. این موضوع بدان معناست که عرضه آیفون SE 4 با سیستم دوربین پشتی دوگانه نیز امری محتمل خواهد بود.

سری آیفون 16 احتمالا در ماه سپتامبر به‌طور رسمی معرفی خواهد شد؛ در حالی‌که آیفون SE 4 احتمالا در ماه مارس سال آینده روانه بازار می‌شود.

رندرهای CAD آیفون‌ SE 4

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH