شرکت‌های سامسونگ و مک‌‌آفی همکاری‌های امنیتی خود را توسعه می‌دهند

گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های ساخت شرکت سامسونگ دارای ویژگی App Protection هستند. این ابزار توسط شرکت مک‌آفی (McAfee) ارائه شده و قادر به اسکن دستگاه‌ها برای یافتن هرگونه بدافزار یا فعالیت مشکوک است.

اکنون مک‌‌آفی اعلام کرده که همکاری خود با سامسونگ را برای دهمین سال تمدید نموده است. بنابراین کاربران احتمالا کماکان شاهد به‌کارگیری ابزار App Protection در تبلت‌ها و گوشی‌های گلکسی خود خواهند بود. بعلاوه کاربران با مراجعه به فروشگاه گلکسی استور می‌توانند برنامه McAfee Security را برای گوشی یا تبلت گلکسی خود دانلود نموده و از ویژگی‌های امنیتی بیش‌تر آن بهره‌مند شوند.

به‌عنوان مثال ویژگی McAfee Scam Protection بر پایه هوش مصنوعی عمل نموده و لینک‌های خطرناک داخل پیام‌های متنی را شناسایی و کاربران را از وجود آنها آگاه می‌کند. همچنین در صورت کلیک کردن کاربران روی لینک‌های مشکوک موجود در پیام‌های متنی، ایمیل‌ها، پست‌های رسانه‌های اجتماعی و سایر مکان‌ها از دسترسی آنها به وب‌سایت‌های خطرناک جلوگیری می‌کند.

مک‌‌آفی اشتراک پولی خود را با تخفیف زیادی در اختیار کاربران سامسونگ قرار می‌دهد. بسیاری از ویژگی‌های برنامه McAfee Security for Android صرفا با خریداری اشتراک پولی قابل دسترس هستند. به لطف همکاری نزدیک میان دو شرکت، مک‌‌آفی برای اشتراک پولی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های گلکسی سامسونگ تخفیف‌های هنگفتی را در نظر گرفته است.

به‌عنوان مثال خریداری اشتراک سالیانه McAfee Total Protection برای اندروید در کشور هندوستان 1299 روپیه هزینه دارد؛ اما کاربران سامسونگ با پرداخت مبلغ تنها 129 روپیه می‌توانند این اشتراک را خریداری نمایند.

پدرو گوتیرز؛ معاون ارشد مک‌‌آفی طی یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد: “همکاری مستمر ما با سامسونگ به مک‌‌آفی کمک می‌کند تا مهم‌ترین کار ممکن یعنی محافظت از تعداد بیش‌تر کاربران را انجام دهد. بدین‌ترتیب کاربران با اطمینان می‌توانند در فضای آنلاین فعالیت نمایند. با معرفی تجربه جدید هوش مصنوعی موبایلی سامسونگ و تمرکز مداوم مک‌‌آفی بر به‌کارگیری هوش مصنوعی برای مقابله با کلاهبرداری‌های هوشمند، ما از بابت ادامه همکاری خود با سامسونگ هیجان‌زده هستیم.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH