گوشی آنر X60i با تراشه Dimensity 6080 مدیاتک رسما معرفی شد

آنر گوشی هوشمند جدیدی با نام آنر X60i را در بازار چین عرضه کرد. این دستگاه مدل جانشین آنر X50i به‌شمار رفته و با پیشرفت‌های نسبی در مقایسه با مدل‌های پیشین روانه بازار می‌شود. این پیشرفت‌ها شامل طراحی جدید، باتری بزرگ‌تر و نمایشگر بهتر هستند.

آنر X60i مجهز به یک نمایشگر 6.7 اینچی اولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، اسکنر اثرانگشت یکپارچه، حداکثر روشنایی 2000 نیتی و نرخ نوسازی 90 هرتزی است. این نمایشگر دارای یک حفره بیضی‌شکل در قسمت بالایی بوده و از حواشی متقارن در هر چهار طرف بهره می‌گیرد.

این حفره با نمایش اعلان‌ها و سایر موارد، عملکردی مشابه با داینامیک آیلند در گوشی‌های آیفون را ارائه می‌دهد. ماژول دوربین مستطیلی‌شکل روی پنل پشتی همانند سری Pura هواوی از ظاهری ظریف برخوردار است. همچنین این گوشی دارای گواهینامه حفاظتی IP64 در برابر نفوذ آب و گردوغبار است.

از جنبه امکانات تصویربرداری نیز آنر X60i مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی روی پنل پشتی خود است. دوربین جلویی نیز از یک سنسور 8 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. ویژگی AI Elimination امکان حذف هرگونه اشیاء ناخواسته از تصاویر را فراهم می‌کند.

توان پردازشی آنر X60i از طریق تراشه Dimensity 6080 ساخت شرکت مدیاتک به‌همراه حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی تامین می‌شود. بعلاوه مشخصه رم مجازی نیز عملکرد روان سیستم را تضمین می‌کند. باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی آنر X60i از فناوری شارژ سریع 35 واتی پشتیبانی می‌کند.

گوشی هوشمند جدید آنر در مدل‌های رنگی بنفش (Coral Purple)، آبی (Cloud Blue)، سفید (Moon Shadow White) و مشکی (Magic Night Black) عرضه می‌شود. از جنبه قیمت‌گذاری نیز مدل پایه آنر X60i با 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی و برچسب قیمتی 1399 یوان روانه بازار می‌شود. مدل‌های پیشرفته‌تر 12/256 و 12/512 گیگابایتی نیز به‌ترتیب با قیمت‌گذاری 1599 و 1799 یوان در دسترس خریداران قرار می‌گیرند.

این گوشی هوشمند از روز 2 آگوست (12 مرداد ماه) برای خرید از طریق وبسایت رسمی آنر و فروشگاه JD.com قابل دسترس خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH