لپ‌تاپ جدید هواوی میت‌بوک GT 14 معرفی شد: قدرتمند، زیبا و جذاب!

هواوی با رونمایی از لپ‌تاپ قدرتمند MateBook GT 14 مرز میان لپ‌تاپ‌های گیمینگ و حرفه‌ای را باریک‌تر کرد. این دستگاه با مشخصات فنی خیره‌کننده و طراحی جذاب، کاربران حرفه‌ای و گیمرها را به یکباره راضی نگه می‌دارد.

ویژگی‌های برجسته MateBook GT 14

پردازنده‌های نسل جدید Intel Meteor Lake-H، رم تا 32 گیگابایت و حافظه داخلی تا 2 ترابایت، این لپ‌تاپ را به یک هیولا در انجام همزمان چندین کار و اجرای سنگین‌ترین نرم‌افزارها تبدیل کرده است.

صفحه نمایش OLED 14.2 اینچی با رزولوشن بالا و نرخ رفرش 144 هرتز، تجربه‌ای بصری فوق‌العاده را برای کاربران به ارمغان می‌آورد که در نوع خودش بی‌نظیر است.

میت‌بوک GT 14 از یک داک کارت گرافیک اکسترنال پشتیبانی می‌کند و تا 75 وات انرژی در اختیار این کارت گرافیک قرار می‌دهد. البته فعلا مشخص نیست که این داک، از چه کارت گرافیک‌هایی پشتیبانی می‌کند.

با وجود سخت‌افزار قدرتمند، MateBook GT 14 بسیار سبک و قابل حمل است. لپ‌تاپ جدید هواوی به پورت‌های متنوعی از جمله USB-A، HDMI 2.1 و کارت حافظه مجهز شده است.

این لپ‌تاپ هم برای کار و هم برای بازی طراحی شده است. نسبت تصویر 3:2 صفحه نمایش، فضایی بیشتر برای کار با اسناد و برنامه‌های مختلف فراهم می‌کند چیزی که در برخی سرفیس‌های مایکروسافت شاهدش بودیم.

باتری 70 وات ساعتی نیز امکان استفاده طولانی مدت از لپ‌تاپ را فراهم می‌کند.

در حال حاضر این لپ‌تاپ در بازار چین عرضه شده است و انتظار می‌رود به زودی در سایر بازارها نیز در دسترس قرار گیرد. قیمت مدل پایه از 1040 دلار شروع می‌شود و تا 1843 دلار برای مدل فول آپشن افزایش می‌یابد. در ادامه کانفیگ‌های مختلف این لپ‌تاپ زیبا و جدید را مشاهده می‌کنید:

  • پردازنده Ultra 5، رم 16 گیگابایت، هارد 1 ترابایت، 1047 دلار
  • پردازنده Ultra 5، رم 32 گیگابایت، هارد 1 ترابایت، 1145 دلار
  • پردازنده Ultra 7، رم 32 گیگابایت، هارد 1 ترابایت، 1284 دلار
  • پردازنده Ultra 9، رم 32 گیگابایت، هارد 1 ترابایت، 1536 دلار
  • پردازنده Ultra 7، رم 32 گیگابایت، هارد 1 ترابایت، داک اکسترنال کارت گرافیک، 1843 دلار

هواوی با MateBook GT 14 یک بار دیگر نشان داد که در زمینه تولید لپ‌تاپ‌های حرفه‌ای حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این لپ‌تاپ با ترکیب قدرت، زیبایی و قابلیت حمل، می‌تواند انتخابی عالی برای کاربران حرفه‌ای، گیمرها و کسانی باشد که به دنبال یک لپ‌تاپ همه کاره هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH