تصاویر بازاریابی آیفون 16 پرو مکس و آیفون SE 4 اپل در فضای آنلاین منتشر شد

جزئیات مربوط به مدل‌های نسل آینده آیفون معمولا تا زمان عرضه رسمی آنها فاش نمی‌شوند. با این‌حال یک اکانت با شناسه Smartprix از طریق انتشار پستی در شبکه اجتماعی Weibo جزئیات جدیدی را درباره گوشی‌های آینده سری آیفون 16 و آیفون SE 4 اپل منتشر کرده است.

صحت اطلاعات لو رفته هنوز تائید نشده است؛ بنابراین در مقطع کنونی توصیه می‌شود تا نسبت به صحت و سقم آنها با دیده تردید نگاه کنید. محتوای تبلیغاتی لو رفته برای آیفون SE 4 از ارتقاء چشمگیر طراحی آن حکایت دارد. بر این اساس مدل آینده آیفون‌ SE مجهز به نمایشگر بزرگ‌تر 6.1 اینچی مشابه با آیفون 14 و یک ناچ در قسمت بالایی صفحه‌نمایش جهت استقرار سیستم فیس آیدی است.

با این‌حال بزرگ‌ترین شگفتی می‌تواند به‌کارگیری تراشه A18 Bionic باشد. این نیمه‌هادی احتمالا در سری آیفون 16 نیز به‌کارگیری خواهد شد. در صورت تحقق این فرضیه، آیفون‌ SE 4 با وجود قیمت‌گذاری جذاب خود عملکردی در سطح پرچمدار را ارائه خواهد داد. اطلاعات لو رفته از برچسب قیمتی حدودا 4199 یوان (تقریبا 599 دلار) برای این گوشی هوشمند حکایت دارند.

در حالی‌که طراحی جلویی گوشی احتمالا به آیفون SE 4 شباهت خواهد داشت؛ اما در خصوص طراحی پنل پشتی آیفون SE 4 هیچ‌گونه جزئیاتی ارائه نشده است. بر اساس برخی شایعات، آیفون SE 4 احتمالا همانند مدل‌های نسل قبلی خود از پیکره‌بندی دوربین پشتی منفرد استفاده خواهد کرد.

 

آیفون SE 4

محتوای بازاریابی لو رفته برای آیفون 16 پرو نشان می‌دهد که طراحی این گوشی در مقایسه با آیفون‌ 15 پرو عمدتا بدون تغییر باقی خواهد ماند. مشهودترین تفاوت احتمالی به اضافه شدن دکمه اختصاصی دوربین در پایین لبه سمت راست بدنه گوشی مربوط می‌شود.

بر اساس شایعات توان پردازشی آیفون‌ 16 پرو از طریق تراشه A18 Pro تامین خواهد شد. این اقدام نشان‌دهنده یک ارتقاء منطقی نسبت به مدل نسل قبلی است. همچنین اطلاعات لو رفته نشان می‌دهند که دوربین فوق‌عریض گوشی از یک سنسور اولتراواید 48 مگاپیکسلی با فناوری بازتاب منشوری فوق‌العاده باریک بهره خواهد برد.

گفته شده که موتور شبکه عصبی تراشه A18 Pro از این فناوری پشتیبانی می‌کند. بعلاوه تکنولوژی مورد اشاره احتمالا به بهبود کیفیت تصویر کمک کرده و از ویژگی‌هایی مانند ویدیوهای فضایی برای هدست اپل ویژن پرو پشتیبانی خواهد کرد.

 

آیفون 16 پرو

با توجه به شایعات مطرح شده آیفون 16 پرو در مدل‌های رنگی مشکی، آبی، سفید و زرد به بازار عرضه خواهد شد. در اینجا به گزینه رنگی برنزی هیچ اشاره‌ای نشده است. بنابراین می‌توان حدس زد که این گزینه به‌صورت انحصاری برای مدل پرو مکس ارائه خواهد شد.

در صورت صحت یک گزارش جدید، سری آیفون 16 طی روز 10 سپتامبر (20 شهریور ماه) در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. از سوی دیگر آیفون SE 4 احتمالا در 3 ماهه نخست سال 2025 معرفی می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH