نخستین آپدیت نرم‌افزاری برای گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ منتشر شد

سامسونگ نخستین به‌روزرسانی نرم‌افزاری را برای جدیدترین گوشی‌های تاشو سری گلکسی Z خود منتشر کرد. کاربران گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 در کشور کره‌جنوبی پیش از سایرین این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد. اگرچه انتظار می‌رود که این آپدیت طی روزهای آینده در سایر کشورهای جهان نیز قابل دریافت باشد.

جدیدترین آپدیت منتشر شده برای گلکسی زد فلیپ 6 در کشور کره‌جنوبی از فریم‌ور با شماره ورژن F741NKSU1AXH7 استفاده می‌کند. از سوی دیگر آپدیت ارائه شده برای مدل گران‌قیمت‌تر گلکسی زد فولد 6 دارای فریم‌ور با شماره ورژن F956NKSU1AXH7 است.

اگرچه این آپدیت‌ها نخستین به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ به‌شمار می‌روند؛ اما این آپدیت‌ها دارای ماهیت تکاملی بوده و پچ امنیتی ماه آگوست 2024 تنها ویژگی شاخص آنها به‌شمار می‌رود. جهت اطلاع افراد ناآگاه بایستی خاطرنشان کرد که پچ امنیتی ماه آگوست 2024 برای اندروید تقریبا 50 حفره امنیتی کشف شده در نرم‌افزار نسخه قبلی را برطرف می‌کند.

بر اساس اعلام وبسایت SamMobile آپدیت‌های منتشر شده برای گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 به‌ترتیب از حجم 408 و 398 مگابایتی برخوردار هستند.

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که سامسونگ در ماه گذشته دو گوشی تاشو جدید خود را با رابط کاربری One UI 6.1.1 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 14 به بازار عرضه کرد. هر دو دستگاه گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 از جدیدترین نسخه نرم‌افزاری بهره گرفته و با ویژگی‌های جدید Galaxy AI و برخی بهبودهای جزئی در دسترس خریداران قرار گرفتند.

سامسونگ گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6

انتظار می‌رود که این به‌روزرسانی طی ماه آینده برای گوشی‌های تاشو نسل قبلی سامسونگ منتشر شود. این به‌روزرسانی هم‌اکنون صرفا برای کاربران مقیم کره‌جنوبی قابل دسترس است.

کاربران جدیدترین گوشی‌های تاشو سامسونگ برای دریافت آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای دستگاه‌های خود بایستی به مسیر Settings > Software update مراجعه نموده و سپس روی دکمه Download and install ضربه بزنند. همچنین توصیه می‌شود که بیش از آغاز فرآیند به‌روزرسانی، باتری گوشی خود را به میزان حداقل 30 درصد شارژ کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH