آپدیت One UI 6.1 برای سامسونگ گلکسی تب A7 لایت منتشر شد

به‌نظر می‌رسد که تبلت گلکسی تب A7 لایت سامسونگ به پایان راه خود رسیده است؛ چرا که این دستگاه احتمالا سومین و آخرین به‌روزرسانی سیستم‌عامل خود را دریافت نموده است. البته بایستی توجه داشت که این دستگاه در اوایل سال جاری میلادی آپدیت One UI 6.0 را دریافت کرد.

این تبلت در اواسط سال 2021 با سیستم‌عامل اندروید 11 عرضه شد و به تازگی از آپدیت One UI 6.1 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 14 در کشور کره‌جنوبی بهره‌مند شده است.

به‌روزرسانی جدید دارای فریم‌ور با شماره ورژن T225NKOU8EXH2 بوده و پچ امنیتی ماه جولای 2024 را در خود جای داده است. بعلاوه آپدیت مذکور حامل اکثر ویژگی‌های ذاتی اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6.1 است.

به‌روزرسانی One UI 6.1 برای اکثر دستگاه‌های مورد نظر سامسونگ ارائه شده است و در این میان حتی برخی مدل‌ها منتظر انتشار آپدیت One UI 6.1.1 هستند. گلکسی تب A7 لایت با تاخیر به این مجموعه ملحق شده است. البته بایستی توجه داشت که این تبلت یک دستگاه اقتصادی با اولویت پایین به‌شمار رفته و عرضه سومین به‌روزرسانی نرم‌افزاری بزرگ با فاصله زمانی کوتاه برای آن تا حدی تعجب‌آور به‌نظر می‌رسد.

از آنجا که این به‌روزرسانی در کره‌جنوبی منتشر می‌شود؛ لذا کاربران سایر مناطق جهان برای دریافت آن بایستی کمی منتظر بمانند. البته این انتظار احتمالا چندان طولانی نخواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH