اپل زمان معرفی گوشی‌های سری آیفون 16 را رسما اعلام کرد

پیش از این شایعه شده بود که رویداد معرفی آیفون‌های جدید اپل در روز 10 سپتامبر (20 شهریور ماه) برگزار خواهد شد. اکنون مشخص شده که این پیش‌بینی اگرچه به واقعیت نزدیک بوده است؛ اما به‌طور کامل با آن انطباق ندارد.

در حال حاضر به‌نظر می‌رسد که رویداد معرفی گوشی‌های سری آیفون 16 اپل در روز 9 سپتامبر (19 شهریور ماه) برگزار خواهد شد. غول کوپرتینویی ارسال دعوتنامه‌های رسانه‌ای را از امروز آغاز کرده است. دعوتنامه مراسم آینده اپل با شعار “it’s Glowtime” صادر شده است. این رویداد از ساعت 10 صبح به وقت محلی در سالن آمفی‌تئاتر استیو جابز واقع در Apple Park برگزار خواهد شد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها برند آمریکایی در این رویداد علاوه بر معرفی مدل‌های جدید سری آیفون 16 از اپل واچ سری 10 یا اپل واچ X و ایرپادهای جدید خود نیز رونمایی خواهد کرد. با توجه به آخرین شایعات، این‌بار نیز مطابق روال گذشته فرآیند دریافت پیش‌سفارش برای کلیه دستگاه‌های معرفی شده بلافاصله پس از برگزاری رویداد و نهایتا یک یا دو ساعت پس از آن آغاز خواهد شد.

شایعات مطرح شده نشان می‌دهند که دستگاه‌های جدید اپل احتمالا از روز 20 سپتامبر (30 شهریور ماه) در نخستین مجموعه از کشورهای منتخب عرضه خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH