ساعت هوشمند ردمی واچ 5 اکتیو با شارژدهی طولانی باتری معرفی شد

روز گذشته برند ردمی از ساعت هوشمند جدید خود با نام ردمی واچ 5 اکتیو در کشور هندوستان رونمایی کرد. این گجت پوشیدنی از قابلیت برقراری تماس بلوتوثی با قابلیت حذف نویز پشتیبانی نموده و با نمایشگر لمسی 2 اینچی IPS LCD و شارژدهی حداکثر 18 روزه باتری روانه بازار می‌شود.

نمایشگر 2 اینچی این اسمارت‌واچ دارای طراحی مربعی‌شکل، رزولوشن 320×385 پیکسل و روشنایی 500 نیتی است. ردمی واچ 5 اکتیو مجهز به بدنه فلزی از جنس آلیاژ روی است. این گجت دارای رابط کاربری HyperOS شیائومی بوده و از طریق بلوتوث 5.3 به کلیه دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل اندروید 6.0 و نسخه‌های جدیدتر از آن و iOS 12 و ورژن‌های جدیدتر از آن متصل خواهد شد. فرآیند اتصال از طریق برنامه همراه Mi Fitness انجام می‌شود.

کاربران ردمی واچ 5 اکتیو به لطف وجود قابلیت تشخیص خودکار فعالیت به بیش از 200 واچ فیس مختلف قابل تنظیم و امکان ردیابی بیش از 140 حالت ورزشی و تمرینی دسترسی دارند. این اسمارت‌واچ به‌طور استاندارد بر سلامت کاربران در 24 ساعت شبانه‌روز و 7 روز هفته نظارت نموده و قادر به ردیابی ضربان قلب، سنجش میزان اشباع اکسیژن خون، نظارت بر خواب و میزان استرس کاربران خواهد بود.

ساعت هوشمند جدید ردمی از دستیار صوتی الکسا آمازون، قابلیت پاسخگویی سریع به پیام‌ها، افزودن حداکثر 10 مخاطب دلخواه و صفحه‌کلید شماره‌گیر اختصاصی به‌صورت بومی پشتیبانی خواهد کرد.

ردمی واچ 5 اکتیو دارای گواهینامه حفاظتی IPX8 برای غوطه‌ور شدن در آب تا عمق 1 متری است. این اسمارت‌واچ مجهز به باتری 470 میلی‌آمپرساعتی بوده و به گفته ردمی در صورت استفاده زیاد برای مدت 12 روز و در صورت استفاده کمتر تا حداکثر 18 روز شارژدهی خواهد داشت.

ردمی واچ 5 اکتیو در مدل‌های رنگی مشکی (Midnight Black) و نقره‌ای مات (Matte Silver) عرضه می‌شود. این محصول با قیمت‌گذاری پایه 2799 روپیه (33 دلار) در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

فروش فراگیر این گجت از طریق فروشگاه آنلاین شیائومی، مراکز خرده فروشی، فروشگاه Amazon India و سایر خرده فروشی‌های همکار از روز 3 سپتامبر (13 شهریور ماه) آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH