تصاویر جعبه خرده فروشی گوشی ردمی 14C منتشر شد

کمپانی شیائومی در تدارک عرضه گوشی جدید ردمی 14C است. رندرهای مربوط به این گوشی هوشمند در اوایل ماه جاری میلادی منتشر شد. امروز عکس‌های واقعی از جعبه خرده فروشی این محصول در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است.

فرد افشاگر این تصاویر را در کشور مراکش تهیه کرده و جعبه خرده فروشی گوشی به برخی مشخصات کلیدی آن از جمله اندازه نمایشگر، پیکره‌بندی‌های حافظه و دوربین اشاره کرده است.

بر این اساس ردمی 14C مجهز به یک نمایشگر 6.88 اینچی خواهد بود. بنابراین صفحه‌نمایش گوشی در مقایسه با مدل نسل قبلی آن از اندازه بزرگ‌تری برخوردار خواهد بود. همچنین جعبه‌ها به عرضه ردمی 14C در دو پیکره‌بندی با رم 8 یا 12 گیگابایتی اشاره دارند؛ در حالی‌که ظرفیت حافظه داخلی برای هر دو مدل برابر با 128 گیگابایت خواهد بود.

با این‌حال عبارت حک شده روی جعبه‌ها به رم با حداکثر ظرفیت 8 یا 12 گیگابایت اشاره دارد. این پدیده می‌تواند به‌معنای وجود 4 یا 6 گیگابایت رم واقعی و پشتیبانی از ویژگی رم مجازی باشد. رم فیزیکی و مجازی دو مفهوم متفاوت با یکدیگر به‌شمار می‌روند. دوربین 50 مگاپیکسلی مبتنی بر هوش مصنوعی نیز ویژگی جدیدی محسوب نمی‌شود. رندرهای اخیرا لو رفته به وجود دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در ردمی 14C اشاره داشتند.

بی‌تردید این گوشی هوشمند برای فروش آماده شده است؛ بنابراین شیائومی در هر لحظه می‌تواند از آن رونمایی کند.

تصاویر جعبه خرده فروشی شیائومی ردمی 14C

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH