گوگل پلی استور از نصب و به‌روزرسانی همزمان حداکثر 3 برنامه پشتیبانی می‌کند

اکنون سال‌هاست که کاربران اندروید برای تکمیل نصب یا به‌روزرسانی برنامه‌ها و بازی‌ها از طریق پلی استور ناچار به انتظار کشیدن هستند؛ چرا که آنها در هر لحظه تنها می توانند یک برنامه یا بازی را نصب یا به‌روزرسانی نمایند.

با این‌حال گوگل از ماه آوریل امسال به کاربران خود امکان داد تا دو اپلیکیشن مختلف را به‌صورت همزمان نصب کنند. اکنون غول جستجوگر به کاربران اجازه داده تا از طریق فروشگاه پلی استور 3 برنامه یا بازی را به‌طور همزمان نصب یا به‌روزرسانی کنند.

بنابراین در صورت وجود بیش از 3 به‌روزرسانی در صف انتظار با فشردن دکمه Update all، پلی استور دانلود و نصب به‌روزرسانی برای هر 3 برنامه یا بازی را به‌طور همزمان آغاز خواهد کرد. در این لحظه وضعیت سایر به‌روزرسانی‌ها به “در حال انتظار” یا همان Pending تغییر می‌کند.

ایجاد امکان نصب یا به‌روزرسانی همزمان حداکثر 3 اپلیکیشن با کاهش مدت زمان انتظار کاربران به صرفه‌جویی در وقت آنها کمک خواهد کرد. گوگل هنوز هیچ‌گونه اطلاعیه رسمی در این‌ باره صادر نکرده است؛ اما به‌نظر می‌رسد که غول جستجوگر روند عرضه گسترده این ویژگی را آغاز کرده است.

این قابلیت در کشور هندوستان عرضه شده است؛ اما بر روی تمامی دستگاه‌ها قابل دسترس نیست. بنابراین دسترسی به این ویژگی منوط به اعمال تغییرات از سمت سرور بوده و استفاده از آخرین نسخه پلی استور روی دستگاه اندرویدی به تنهایی تضمین‌کننده دسترسی کاربران به ویژگی نصب یا دانلود همزمان حداکثر 3 برنامه نخواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH