گوشی پیکسل 9a گوگل با تراشه تنسور G4 در راه است

گوگل اخیرا از 4 گوشی هوشمند جدید خود با اسامی پیکسل 9، پیکسل 9 پرو، پیکسل 9 پرو XL و پیکسل 9 پرو فولد رونمایی کرد. تمامی این مدل‌ها مجهز به تراشه بومی تنسور G4 هستند.

پنجمین عضو این خانواده در واقع ارزان‌قیمت‌‌ترین مدل نیز به‌شمار رفته و احتمالا با نام تجاری پیکسل 9a روانه بازار خواهد شد. اکنون شایعه شده که این گوشی هوشمند در حد فاصل ماه‌های مارس تا مه سال آینده روانه بازار خواهد شد.

بر اساس یک گزارش جدید، گوگل پیکسل 9a نیز از تراشه تنسور G4 استفاده خواهد کرد؛ اما در این میان شاهد یک تغییر ناخوشایند خواهیم بود. مدل‌های فعلی سری پیکسل 9 مجهز به مودم اگزینوس 5400 با عملکرد خنک‌تر و بهره‌وری انرژی مطلوب‌تر هستند؛ در حالی‌که گوگل پیکسل 9a از تراشه مودم قدیمی‌تر اگزینوس 5300 استفاده خواهد کرد.

این موضوع بدان معناست که پیکسل 9a از قابلیت اتصال ماهواره‌ای پشتیبانی نخواهد کرد. همچنین عملکرد کلی شبکه احتمالا با سایر مدل‌های پیکسل 9 مجهز به مودم جدیدتر اگزینوس برابری نخواهد کرد. به‌نظر می‌رسد که کاربران در ازای پرداخت مبلغ کمتر برای خریداری پیکسل 9a بایستی چنین هزینه‌ای را متحمل شوند.

چنین شایعه‌ای پیش‌تر نیز مطرح شده است؛ بنابراین اکنون با تائید توسط یک شایعه جدید، تحقق آن محتمل‌تر به‌نظر می‌رسد. نکته دیگری که بایستی به آن توجه داشت این است که اگرچه گوشی جدید از تراشه تنسور G4 استفاده می‌کند؛ اما دارای بسته‌بندی پلاستیکی متفاوت و ارزان‌تری خواهد بود

تصویر گوگل پیکسل 8a

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH