آپدیت‌ One UI 6.1.1 برای گوشی‌های سری گلکسی S24 سامسونگ منتشر شد

پوسته سفارشی One UI 6.1.1 سامسونگ پیش‌تر در ماه جولای و همزمان با معرفی گوشی‌های گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 رونمایی شد. اکنون این پوسته اندرویدی برای گوشی‌های خانواده گلکسی S24 قابل دسترس است.

سامسونگ رابط کاربری One UI 6.1.1 مبتنی بر اندروید 14 را برای گوشی‌های گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا‌ در کشور کره‌جنوبی منتشر کرده است. اما این به‌روزرسانی بایستی به‌زودی در سایر مناطق جهان نیز قابل دریافت باشد.

این به‌روزرسانی به‌همراه فریم‌ور با شماره ورژن S92xNKSU3AXH7 در کره‌جنوبی منتشر شده و از حجم 2.8 گیگابایتی برخوردار است. سامسونگ در جریان برگزاری نمایشگاه IFA اعلام کرد که آپدیت One UI 6.1.1 ویژگی‌هایی مانند Live Translate و Circle to Search را برای گوشی‌های گلکسی زد فولد 5، گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی S24 اولترا به ارمغان خواهد آورد.

آپدیت One UI 6.1.1 برای گوشی‌های تاشو سامسونگ پس از برگزاری رویداد IFA منتشر خواهد شد. بعلاوه برند کره‌ای اعلام کرده که به‌روزرسانی One UI 6.1.1 برنامه‌های کاملا جدیدی نظیر Sketch to Image و Portrait Studio را به ارمغان آورده و فرصت‌های بیش‌تری را برای اتصال و خلاقیت در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

کاربران سری گلکسی S24 در کشور کره در صورت عدم مشاهده اعلان آپدیت روی گوشی خود می‌توانند به مسیر Settings > Software update مراجعه نموده و با لمس دکمه Download and install، موضوع را به‌طور دستی بررسی نمایند.

سامسونگ گلکسی S24 اولترا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH