طراحی و مشخصات گوشی پوکو M7 پرو 5G در فضای آنلاین فاش شد

به‌نظر می‌رسد که گوشی پوکو M7 پرو 5G در آستانه عرضه جهانی قرار دارد؛ چرا که این دستگاه اخیرا در وبسایت کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) ظاهر شده است.

موجودیت این گوشی هوشمند نخستین بار توسط وبسایت 91mobiles شناسایی شد. فهرست FCC شماره مدل گوشی یعنی 2409FPCC4G و به‌کارگیری پسوند “پرو” برای آن‌را مورد تائید قرار داده است. مطابق پیش‌بینی‌ها این گوشی جانشین مدل عرضه شده طی سال گذشته موسوم به پوکو M6 پرو 5G به‌شمار خواهد رفت.

فهرست FCC به جزئیات محدودی اشاره دارد. این گوشی رابط کاربری HyperOS 1.0 شیائومی را اجرا نموده و از اتصال NFC برای پرداخت‌های بدون تماس پشتیبانی می‌کند. سند لو رفته به فضای ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی برای گوشی اشاره نموده است. این میزان حافظه احتمالا در مدل پایه قابل دسترس خواهد بود.

تصاویر فاش شده از گوشی نشان‌دهنده جنبه‌های مختلف طراحی آن هستند. این‌بار ماژول دوربین نواری‌شکل عریض پوکو  M6 پرو حذف شده و در عوض از یک ماژول مربعی‌شکل معمول‌تر شامل تنها دو سنسور دوربین استفاده شده است. پنل پشتی گوشی دارای الگوی دو رنگ سبز مانند سنگ مرمر است. با این‌حال گزینه‌های رنگی دیگری نیز احتمالا در راه خواهند بود.

جزئیات فاش شده از طریق اسناد FCC نشان می‌دهند که پوکو M7 پرو 5G احتمالا مدل ری‌برند شده Redmi Note 14 5G به‌شمار خواهد رفت. در صفحه‌ای از یک سند اعلام شده که ورژن جهانی گوشی ردمی دارای سه دوربین است؛ در حالی‌که نسخه گلوبال گوشی پوکو از دو عدد دوربین بهره می‌گیرد. این موضوع نشان می‌دهد که مشخصات گوشی‌ها به‌جز پیکره‌بندی دوربین آنها احتمالا یکسان خواهند بود.

نسخه 5G ردمی نوت 14 دارای سیستم دوربین پشتی سه‌گانه است؛ در حالی‌که گوشی پوکو دارای پیکره‌بندی دوربین دوگانه بوده و احتمالا یک لنز دوربین را فدای قیمت‌گذاری ارزان‌تر خود خواهد کرد. فراتر از این موضوع، شایعات نشان می‌دهند که Redmi Note 14 5G مجهز به یک نمایشگر آمولد با رزولوشن 1.5K، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و تراشه Dimensity 6100 پلاس ساخت شرکت مدیاتک خواهد بود. این مشخصات احتمالا در گوشی پوکو M7 پرو 5G نیز مشاهده خواهند شد. 

گوشی پوکو M6 پرو در آگوست سال گذشته عرضه شد. بنابراین انتظار می‌رود که پوکو M7 پرو نیز به‌زودی معرفی شود. این گوشی یک گزینه 5G اقتصادی قلمداد می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH