رندرهای جدید سامسونگ گلکسی S24 FE با 4 مدل رنگی مختلف منتشر شد

سامسونگ در تدارک معرفی گوشی هوشمند جدید خود با نام گلکسی S24 FE است. در هفته‌های گذشته اطلاعات زیادی درباره این محصول در فضای مجازی منتشر شده است. اکنون و در آخرین مورد، رندرهایی از گلکسی S24 FE با 4 رنگ‌آمیزی متفاوت در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

این گزینه‌های رنگی شامل خاکستری، آبی، سبز و زرد بوده و نگاهی جامع از گوشی آینده سامسونگ را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. البته گلکسی S24 FE در زمان عرضه بایستی با رنگ‌آمیزی سفید نیز قابل دسترس باشد؛ اما این گزینه رنگی در مجموعه تصاویر لو رفته از گوشی به چشم نمی‌خورد.

تشخیص گلکسی S24 FE در نگاه نخست تقریبا غیرممکن است. بر اساس یک ضرب‌المثل معروف “چنان‌چه چیزی خراب نیست؛ نباید آن‌را تعمیر کرد”. بی‌تردید این‌بار نیز سامسونگ در طراحی گوشی جدید همین اصل را مدنظر قرار داده است؛ تا جایی‌که حتی فلاش LED نیز در موقعیتی کاملا مشابه با گلکسی S23 FE مستقر شده است.

وجه تمایز اصلی گلکسی S24 FE به‌کارگیری فریم آلومینیومی تخت برای این گوشی هوشمند خواهد بود. ظاهرا حواشی جانبی دارای ضخامت 1.99 میلی‌متری هستند. بعلاوه پنل پشتی نیز از جنس شیشه خواهد بود.

سامسونگ گلکسی S24 FE با رنگ‌آمیزی خاکستری (Graphite)

این گوشی هوشمند از یک نمایشگر 6.7 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، نرخ نوسازی 120 هرتزی، حداکثر روشنایی 1900 نیتی و پوشش محافظ کورنینگ گوریلا گلس +Victus بهره خواهد برد.

توان پردازشی این دستگاه از طریق نسخه تضعیف شده تراشه اگزینوس 2400 با فرکانس پردازشی پایین‌تر تامین خواهد شد.

سامسونگ گلکسی S24 FE با رنگ‌آمیزی آبی (Blue)

سیستم دوربین پشتی سه‌گانه احتمالا از ماژول اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی و ماژول تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی با بزرگنمایی 3 برابری تشکیل خواهد شد.

سامسونگ گلکسی S24 FE از فناوری شارژ سریع 25 واتی در بستر سیم و شارژ بی‌سیم 15 واتی پشتیبانی خواهد کرد. گلکسی S23 FE در اکتبر سال گذشته روانه بازار شد و امسال گلکسی S24 FE نیز احتمالا همین مسیر را دنبال خواهد کرد.

سامسونگ گلکسی S24 FE با رنگ‌آمیزی سبز (Green)

سامسونگ گلکسی S24 FE با رنگ‌آمیزی زرد (Yellow)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH