پرفروش ترین برندهای لپ تاپ ایسوس در 2023

آیا شما هم به دنبال خرید لپ‌تاپ هستید ولی نمی‌دانید برترین و پرفروش‌ترین آن کدام است؟ قطعا شما هم قرار است هزینه زیادی کرده و برای یک لپ‌تاپ سرمایه‌گذاری زیادی کنید اما باید بدانید که یکی از پرفروش‌ترین برندها، ASUS است. این برند همیشه سعی داشته تا با ترکیب هوشمندانه‌ای از نوآوری‌های جدید، فناوری‌های پیشرفته و کیفیت بسیار بالا، همیشه یک سر و گردن از بقیه برندها بالاتر باشد.

به نقل از سایت معتبر TechRadar: ایسوس، با سال‌ها تجربه در صنعت فناوری، در سال 2023 نیز همچنان به تولید لپ‌تاپ‌هایی باکیفیت ادامه داده و توانسته با ارائه مدل‌های متنوع و مطابق با نیازهای کاربران، جایگاه ویژه‌ای در بین علاقه‌مندان به فناوری پیدا کند.”

موفقیت برند ایسوس در بازار لپ تاپ

یکی از مهمترین محصولات این شرکت را لپ تاپ ها تشکیل می‌دهند. ایسوس یک برند بسیار بزرگ است که همیشه با ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات در گرید جهانی، مورد توجه بسیاری از علاقمندن تکنولوژی بوده است.

دلایل محبوبیت لپ‌تاپ‌ های ایسوس

شاید در نگاه اول تصور کنید که محصولات این برند فقط بخاطر تبلیغات گسترده و برندینگ قوی آن است اما اینطور نیست. این موفقیت مدیون کیفیت ساخت عالی، تنوع زیاد در برندهای مختلف و قیمت‌گذاری منصفانه آن است. شرکت ایسوس همیشه نیاز کاربران را بررسی کرده و بر اساس آن محصولاتی مناسب با مشتریان عرضه می کند و سعی کرده از نظر تکنولوژی یک قدم جلوتر از بقیه برندها باشد.

کیفیت و دوام بالای محصولات ایسوس

اسم ایسوس همیشه با کیفیت همراه است. وقتی اسم برندهای خودروساز مانند بنز و BMW را می‌شنوید، ناخودآگاه کیفیت و اصالت در ذهن شما شکل می‌گیرد، با شنیدن اسم ایسوس هم این حس به کاربران دست می‌دهد.

لپ‌تاپ‌های ایسوس از یک بدنه مستحکم، شیک و با کیفیت ساخته شده و تمام قطعات داخل آن هم از باکیفیت‌ترین‌های دنیا انتخاب و مونتاژ می‌گردند؛ به همین دلیل است که عمر این دستگاه‌ها در مقایسه با سایر برندها بسیار بالاتر بوده و خیلی از کسب و کارها علاقمند هستند تا از قطعات و دستگاه‌های عمری این شرکت استفاده کنند. شرکت ایسوس یک خط مشی تولید و مونتاژ را رعایت می‌کند که در آن تمام فرایندهای تولید و تضمین کیفیت لحاظ شده و توجه ویژه‌‌ای به آن می‌شود.

معرفی پرفروش ترین برند و مدل‌های لپ تاپ ایسوس در 2023

برند ROG – پرچمدار ایسوس

ایسوس با برند ROG گیمرها و کاربران بسیار حرفه‌ای را هدف قرار داده است.

ROG فقط یک برند لپ تاپ ایسوس نیست،‌ بلکه در حقیقت یک اکوسیستم کامل از محصولات گیمینگ را ارائه می‌دهد که شامل مادربردها، کارت‌های گرافیک، مانیتورها و حتی تجهیزات جانبی مانند ماوس و کیبورد است. لپ‌تاپ‌های ROG بدون شک در هنگام بازی‌های سنگین و جدید AAA بالاترین عملکرد و کیفیت را داشته و به لطف بالاترین پردازنده‌ها و کارت‌های گرافیک،‌ به هیچ بازی و برنامه سنگینی نه نمی‌گوید.

این لپ‌تاپ‌ها با صفحه نمایش رفرش‌ریت بالا، صدای فراگیر و دقیق و کیبوردهای با نورپردازی RGB تجربه بازی بسیار خاصی را بوجود می‌آورند که در هیچ یک از برندهای لپ‌تاپ دنیا نمی‌توانید نمونه‌ای از آن را ببینید.

برند TUF Gaming

دومین برند بسیار معتبر و پرفروش ایسوس TUF است که مانند ROG یک اکوسیستم گیمینگ کامل بوده و لپ‌تاپ‌های گیمینگ هم در آن قرار دارند.

این لپ‌تاپ‌ها به‌طور خاص برای کاربرانی طراحی شده است که به دنبال ترکیبی از عملکرد بالا، دوام و قیمت مناسب هستند. ایسوس در این سری سعی کرده تا یک تعادل خوبی بین عملکرد و قیمت به وجود بیاورد تا کاربرانی که توان خرید محصولات ROG را ندارند را به خودش جذب کند. این سری از لپ‌تاپ‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که بتوانند شرایط سخت و استفاده‌های طولانی‌مدت را به راحتی تحمل کرده و کارایی اولیه خود را حفظ کنند. این لپ‌تاپ‌ها بدنه بسیار مقاوم و مستحکمی داشته و می‌توانند در سخت‌ترین شرایط مانند گرد و خاک، محیط‌های مرطوب و سرد و گرم بدون کوچکترین مشکلی کار کنند.

لپ‌تاپ‌های TUF Gaming از پردازنده‌های قدرتمند اینتل یا AMD آخرین سری و کارت‌های گرافیک قدرتمند استفاده می‌کنند.

برند VivoBook

هدف اصلی عرضه برند VivoBook ایسوس ارائه دستگاه‌هایی است که در عین سبکی و زیبایی، برای کارهای روزمره و اداری استفاده شده و با ظاهر بسیار مدرنی که دارند، مورد توجه کاربران خانگی، اداری و حتی دانشجویان قرار گرفته است.

سبک و باریک بودن آن باعث می‌شود تا کاربران حرفه‌ای که مدام در حال جابجایی هستند به راحتی از آن استفاده کرده و از آن لذت ببرند. با وجود سخت‌افزار نسبتا قوی مانند حافظه‌ SSD، صفحه نمایش FHD قیمت این سری بسیار مناسب بوده و تقریبا بسیاری از کاربران دنیا که قصد ندارند با لپ‌تاپ خود بازی کنند،‌ از آن استفاده می‌کنند.

معرفی مدل بسیار پرفروش برند ایسوس در سال 2023

Asus TUF Gaming FX506HCB

یکی از پرفروشترین لپ تاپ های ایسوس، لپ تاپ ایسوس TUF FX506HCB پردازنده Core i5 11400H است.

کانفیگ: (پردازنده Core i5 11400H، 16GB رم، 1TB SSD، گرافیک 4GB RTX 3050)

این مدل از سری TUF Gaming، با پردازنده قدرتمند Core i5 11400H اینتل و 16 گیگابایت حافظه رم، یکی از گزینه‌های برتر برای گیمرها و کاربران حرفه‌ای است. حافظه 1 ترابایت SSD، فضای ذخیره‌سازی فراوانی را برای بازی‌ها، نرم‌افزارها و فایل‌های حجیم فراهم می‌کند. همچنین، کارت گرافیک 4GB RTX 3050، عملکرد گرافیکی عالی را برای بازی‌ها و کارهای گرافیکی سنگین خواهد داشت.

Asus TUF Gaming FX506HCB

کانفیگ: (پردازنده Core i5 11400H، 8GB رم، 512GB SSD، گرافیک 4GB RTX 3050)

این مدل نیز با پردازنده Core i5 11400H و کارت گرافیک 4GB RTX 3050 عرضه می‌شود اما با حافظه رم 8 گیگابایت و 512 گیگابایت حافظه SSD، به خصوص برای کاربرانی که به دنبال عملکرد خوب با بودجه‌ای مناسب‌تر هستند، طراحی شده است. این لپ‌تاپ تمامی ویژگی‌های برتر سری TUF Gaming را حفظ کرده است.

Asus TUF Gaming FX506HC

کانفیگ: (پردازنده Core i5 11400H، 16GB رم، 512GB SSD، گرافیک 4GB RTX 3050)

این مدل، با ترکیب پردازنده Core i5 11400H و 16 گیگابایت حافظه رم، توانایی اجرای بازی‌های مدرن و نرم‌افزارهای سنگین را با کارایی بالا فراهم می‌کند. حافظه 512 گیگابایت SSD، فضای کافی برای ذخیره‌سازی اطلاعات و افزایش سرعت بوت و بارگذاری برنامه‌ها ارائه می‌دهد. کارت گرافیک 4GB RTX 3050، تجربه بازی خیلی روان و بدون لگ را به صورت کاملا تضمین شده به شما ارائه می‌کند. این مدل برای کسانی که به دنبال قیمت مناسب در مقابل کارایی خوب هستند توصیه می‌شود.

Asus TUF Gaming F15 FX507ZC

کانفیگ: (پردازنده Core i5 12500H، 16GB رم، 1TB SSD، گرافیک 4GB RTX 3050)

این مدل با پردازنده جدیدتر Core i5 12500H و 16 گیگابایت رم، یکی از قدرتمندترین گزینه‌های موجود در سری TUF Gaming است. حافظه 1 ترابایت SSD، فضای بسیار کاملی داشته و خیال شما را از بابت ذخیره و نصب بازی‌های حجیم راحت می‌کند.کارت گرافیک 4GB RTX 3050 هم می تواند بازی‌ها را به صورت روان و با کیفیت بالا اجرا کند.

Asus TUF Gaming F15 FX507ZC

کانفیگ: (پردازنده Core i5 12500H، 16GB رم، 512GB SSD، گرافیک 4GB RTX 3050)

این مدل با پردازنده قدرتمند Core i5 12500H و 16 گیگابایت رم، برای کاربرانی که به دنبال یک دستگاه گیمینگ قوی ولی خوش قیمت هستند بسیار مناسب است.کارت گرافیک 4GB RTX 3050 همچنان قابلیت اجرای بازی‌های روز را با کیفیت بالا دارد.

در مجموع ایسوس یک برند درجه یک در بازار لپ‌تاپ‌های دنیا است که با برندهای Vivabook، TUF Gaming و ROG در بازار رهبری می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH