سری آیفون 16 اپل از فناوری شارژ بی‌سیم 25 واتی پشتیبانی می‌کند

شب گذشته شرکت اپل با برگزاری رویداد بزرگی از گوشی‌های سری آیفون 16 خود رسما رونمایی کرد. کمپانی آمریکایی در جریان این مراسم مدعی شد که در صورت استفاده از آداپتور برق با توان 30 وات یا بالاتر، سری آیفون 16 از فناوری شارژ بی‌سیم سریع‌تر در بستر MagSafe با حداکثر توان 25 وات پشتیبانی خواهد کرد.

این موضوع امکان شارژ حداکثر 50 درصدی باتری گوشی ظرف مدت حدودا 30 دقیقه را فراهم می‌کند. دستیابی به چنین سرعتی مستلزم استفاده از شارژر MagSafe جدیدی است که مدل‌هایی از آن با کابل 1 و 2 متری به‌ترتیب با قیمت‌گذاری 4500 و 5500 روپیه به فروش می‌رسند.

آیفون 16 کماکان از شارژ بی‌سیم Qi2 یا حداکثر توان 15 وات و شارژ Qi با حداکثر توان 7.5 وات پشتیبانی می‌کند. استاندارد شارژ Qi2 از زمان عرضه آیفون 12 قابل دسترس بوده و استاندارد Qi نیز در گذشته برای دستگاه‌های قدیمی‌تر ارائه شده است.

بعلاوه کیس سیلیکونی سری آیفون 16 مجهز به MagSafe نیز با برچسب قیمتی 4900 روپیه و در مدل‌های رنگی مشکی، جین، فوشیا، سبز، خاکستری و اولترامارین قابل دسترس خواهد بود. کیس FineWoven Wallet با MagSafe نیز در مدل‌های رنگی مشکی، قرمز تیره، سبز تیره و آبی تیره و قیمت‌گذاری 5900 روپیه قابل سفارش خواهد بود.

لوازم جانبی جدید از طریق وبسایت اپل، اپلیکیشن اپل استور و فروشگاه‌های آفلاین کمپانی در دسترس خریداران قرار خواهند گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH