هواوی میت XT معرفی شد: یک گوشی تاشو با ۲ لولا که به تبلت تبدیل می‌شود!

در حالی که هیاهوی رونمایی از سری آیفون ۱۶ هنوز فروکش نکرده، هواوی با معرفی گوشی تاشو جدید خود، میت XT، یکبار دیگر صنعت تلفن همراه را شگفت‌زده کرد. این گوشی با طراحی منحصربه‌فرد خود که شامل دو لولا و یک نمایشگر ۱۰.۳ اینچی است، به عنوان اولین گوشی تاشو سه قسمتی جهان شناخته می‌شود.

طراحی انقلابی با دو لولا

مهم‌ترین ویژگی متمایزکننده میت XT، استفاده از دو لولا برای تا شدن نمایشگر است. این طراحی به هواوی اجازه داده تا بدون افزایش قابل‌توجه حجم دستگاه، نمایشگری بسیار بزرگ‌تر از رقبا را در اختیار کاربران قرار دهد. همچنین، این گوشی در حالت تا شده به شکل حرف Z در می‌آید و یکی از قسمت‌های آن به عنوان نمایشگر بیرونی عمل می‌کند.

مشخصات فنی قدرتمند

هواوی میت XT به تراشه قدرتمند Kirin 9010 5G مجهز شده و با ۱۶ گیگابایت رم و تا ۱ ترابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. باتری ۵۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز انرژی مورد نیاز این دستگاه را تامین می‌کند که البته با توجه به نمایشگر بزرگ دستگاه به نظر این گوشی شارژدهی مناسبی نخواهد داشت. در بخش دوربین نیز میت XT به یک سیستم دوربین سه‌گانه با قابلیت زوم ۵ برابری و یک دوربین سلفی قدرتمند مجهز شده است.

بسته‌بندی کامل و لوازم جانبی متنوع

یکی از نکات قابل توجه در مورد میت XT، بسته‌بندی کامل آن است. هواوی برخلاف بسیاری از شرکت‌های دیگر، لوازم جانبی متنوعی مانند کیس محافظ، ایرباد، شارژر سریع و حتی یک کیبورد تاشو را در جعبه این گوشی قرار داده است.

استقبال بی‌نظیر از میت XT

میت XT پیش از عرضه رسمی، با استقبال بی‌نظیر کاربران روبرو شده و حدود ۳ میلیون درخواست رزرو برای خرید این گوشی به ثبت رسیده است. این نشان می‌دهد که هواوی با میت XT توانسته است نیاز کاربران به یک گوشی تاشو قدرتمند و با طراحی نوآورانه را برآورده کند.

قیمت هواوی میت XT

این گوشی که از نظر طراحی و قابلیت‌های فنی نوآورانه است، با دو نسخه مختلف حافظه عرضه شده است.

  • نسخه پایه: این نسخه از میت XT به ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است و با قیمت ۱۹۹۹۹ یوان (حدود ۲۸۰۹ دلار آمریکا) در بازار چین به فروش می‌رسد.
  • نسخه پیشرفته: نسخه دیگر میت XT دارای ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی است و با قیمت ۲۳۹۹۹ یوان (حدود ۳۳۷۱ دلار آمریکا) عرضه می‌شود.

با معرفی میت XT، به نظر می‌رسد که هواوی قصد دارد استانداردهای جدیدی را در بازار گوشی‌های تاشو تعریف کند. این گوشی با طراحی منحصر به فرد و مشخصات فنی قدرتمند خود، می‌تواند الهام‌بخش سایر تولیدکنندگان برای ساخت گوشی‌های تاشو با قابلیت‌های بیشتر باشد. مخصوصا اپل که شب گذشته آیفون‌های جدید خود را بدون نوآوری خاص و یا طراحی متفاوت معرفی کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH