گوشی سامسونگ گلکسی S25 اولترا با دوربین فوق‌عریض ارتقایافته عرضه می‌شود

بر اساس پیش‌بینی‌ها گوشی پرچمدار گلکسی S25 اولترا سامسونگ در ماه ژانویه آینده معرفی خواهد شد. با این‌حال اخیرا شایعات فراوانی درباره این گوشی هوشمند مطرح شده است. روز گذشته یک افشاگر چینی با شناسه Ice Universe مدعی شد که این دستگاه با یک دوربین فوق‌عریض ارتقایافته روانه بازار خواهد شد.

به گفته وی گلکسی S25 اولترا از دوربین فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی با سنسور ISOCELL JN3 ساخت سامسونگ و پیکسل‌های 0.7 میکرونی بهره خواهد برد. این خبر به خودی خود خوشایند قلمداد می‌شود؛ اما خبر بد اینکه افشاگر مشهور مدعی شده این ماژول تنها المان ارتقایافته در سیستم دوربین به‌شمار خواهد رفت. به بیان دقیق‌تر سایر مولفه‌ها نسبت به گلکسی S24 اولترا بدون تغییر باقی خواهند ماند.

شایعه مطرح شده طی ماه مه گذشته ادعا می‌کرد که گلکسی S25 اولترا مجهز به دوربین تله‌فوتو جدید با زوم 3 برابری نیز خواهد بود؛ اما اطلاعات جدید با این شایعه در تناقض است.

بنابراین این‌بار نیز شاهد به‌کارگیری دوباره دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی با سنسور ISOCELL HP2 خواهیم بود. این حسگر با استفاده از فرآیند جدیدتر تولید خواهد شد؛ اما مدل آن بدون تغییر باقی خواهد ماند. دوربین 10 مگاپیکسلی با زوم 3 برابری و سنسور IMX754 سونی و ماژول 50 مگاپیکسلی با بزرگنمایی 5 برابری و حسگر IMX854 نیز مشابه با مدل نسل قبلی خواهند بود.

شایعات اخیرا لو رفته نشان می‌دهند که سامسونگ گلکسی S25 اولترا به‌صورت انحصاری با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. این گوشی با ظرفیت رم بالاتر نسبت به مدل نسل قبلی، نمایشگر بزرگ‌تر با حواشی باریک‌تر و باتری با ظرفیت مشابه گلکسی S24 اولترا روانه بازار می‌شود. با این‌حال این دستگاه در زمان عرضه به بازار به یکی از سبک‌ترین و باریک‌ترین گوشی‌های هوشمند رده بالا جهان تبدیل خواهد شد.

رندر غیررسمی سامسونگ گلکسی S25 اولترا که بر اساس اطلاعات لو رفته تنظیم شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH