گوشی جدید سری اکسپریا 5 سونی در سال 2024 معرفی نخواهد شد

سونی در روز 15 مه امسال (26 اردیبهشت ماه) از گوشی‌های هوشمند اکسپریا 1 مارک 6 و اکسپریا 10 مارک 6 رونمایی کرد. با این‌حال طرفداران گوشی‌های پرچمدار کوچک کماکان برای معرفی اکسپریا 5 مارک 6 منتظر ماندند. اکنون به‌نظر می‌رسد که برند ژاپنی از عرضه این مدل منصرف شده است.

رسانه K-Tai Watch با استناد به کنفرانس مطبوعاتی اخیر که دو مدیر ارشد سونی در آن حضور داشتند؛ طی گزارشی ادعا کرده که غول سامورایی، مدل جدیدی از سری اکسپریا 5 را عرضه نخواهد کرد. در عوض سونی قصد دارد تا به فروش گوشی سال گذشته خود یعنی اکسپریا 5 مارک 5 ادامه دهد. ظاهرا این تصمیم هم برای بازارهای داخلی و هم برای بازارهای بین‌المللی صادق خواهد بود.

به‌نظر می‌رسد که این اقدام سونی از تغییر در عادات خرید مصرف‌کنندگان ناشی شده است. برند ژاپنی شاهد افزایش تعداد کاربران مهاجرت‌کننده از اکسپریا 5 مارک 5 به اکسپریا 1 مارک 6 بوده است. این در حالیست که در نسل گذشته، تعداد مهاجرت کاربران از سری 5 به اکسپریا 1 مارک 5 نسبتا کم بود.

در رابطه با استراتژی بازاریابی سونی برای سال 2025 هنوز هیچ‌گونه جزئیاتی ارائه نشده است. بنابراین این احتمال وجود دارد که سری اکسپریا 5 برای مطابقت بهتر با تقاضاهای جدید بازار پس از مدتی بهینه‌سازی شده و بار دیگر روانه بازار شود. اما طرح‌هایی از این دست جزو اسرار داخلی شرکت‌ها به‌شمار می‌روند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH