رندرهای گوشی گلکسی M55s سامسونگ در فضای وب منتشر شد

گوشی هوشمند گلکسی M55s سامسونگ نخستین بار طی ماه جولای امسال موفق به دریافت گواهینامه WiFi Alliance شد. در ادامه این دستگاه طی ماه گذشته با تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 کوالکام در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد.

امروز رندرهای جدیدی از این گوشی در فضای مجازی منتشر شده است. این تصاویر نشان‌دهنده طراحی منحصربه‌فرد گوشی و وجود حداقل 3 نوع بافت مختلف روی پنل پشتی ظاهرا پلاستیکی آن هستند.

چنین سبکی از طراحی حتی در گوشی پیشرفته‌ای نظیر گلکسی S24 اولترا نیز به چشم نمی‌خورد. بنابراین حداقل می‌توان ادعا کرد که گوشی جدید از طراحی جذابی برخوردار است. بر اساس پیش‌بینی‌ها گلکسی M55s از نظر مشخصات فنی به گوشی‌های گلکسی M55 و گلکسی F55 شباهت زیادی خواهد داشت؛ اما بی‌تردید طراحی این گوشی (حداقل در مدل رنگی نمایش داده شده) موجب تمایز آن خواهد شد.

به گفته منبع منتشرکننده رندرها، مدل پایه گلکسی M55s مجهز به رم 8 گیگابایتی خواهد بود. این گوشی هوشمند مجهز به یک نمایشگر 6.67 اینچی لمسی سوپر آمولد با رزولوشن 1080×2400 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود.

رندرهای لو رفته از سامسونگ گلکسی M55s

پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه در این مدل از ماژول اصلی 50 مگاپیکسلی با قابلیت OIS، لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و حسگر ماکرو 2 مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد. دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی (در یکی از پیکره‌بندی‌ها)، پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس‌دی و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی در بستر سیم سایر ویژگی‌های گلکسی M55s به‌شمار می‌روند.

تمامی مشخصات فوق پیش‌تر در گوشی‌های گلکسی M55 و گلکسی F55 نیز رویت شده‌اند. بنابراین هنوز مشخص نیست که گلکسی M55s به‌جز طراحی جدید چه ویژگی‌های تازه دیگری را در خود جای خواهد داد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH