نخستین رندرهای گوشی گلکسی S25 سامسونگ در فضای آنلاین منتشر شد

چند روز قبل نخستین رندرهای CAD از گوشی سامسونگ گلکسی S25 اولترا در فضای وب منتشر شد. امروز اولین رندرها برای مدل معمولی گلکسی S25 نیز منتشر شده است.

انتظار می‌رود که گوشی آینده در تمامی ابعاد نسبت به مدل نسل قبلی خود کوچک‌تر باشد. به بیان دقیق‌تر گلکسی S25 از ابعاد 146.9×70.4×7.9 میلی‌متری برخوردار خواهد بود؛ در حالی‌که گلکسی S24 با ابعاد 147×70.6×7.6 میلی‌متری روانه بازار می‌شود.

از جنبه طراحی نیز گلکسی S25 به مدل نسل قبلی خود کاملا شباهت خواهد داشت؛ اما در صورت دقیق بودن رندرها، حواشی اطراف نمایشگر باریک‌تر شده و برای دوربین‌های پشتی نیز حلقه‌هایی در نظر گرفته شده است.

ظاهرا لبه‌های جانبی تخت کماکان پابرجا خواهند بود. این رویکرد حداقل تا زمان معرفی سبک جدیدی از طراحی فریم توسط اپل و کپی‌برداری تولیدکنندگان اندرویدی از آن تداوم خواهد داشت.

گلکسی S25 به احتمال فراوان با تراشه اگزینوس 2500 یا اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام روانه بازار خواهد شد. در این رابطه گزارش‌های ضد و نقیضی منتشر شده است. این تراشه با 12 گیگابایت رم جفت خواهد شد؛ اما این‌بار نیز همانند سال گذشته ظرفیت پایه برای حافظه داخلی از 128 گیگابایت آغاز می‌شود.

ظرفیت باتری نیز احتمالا بدون تغییر باقی مانده و کماکان برابر با 4000 میلی‌آمپرساعت خواهد بود. به گفته منبع منتشرکننده رندرها، مراسم رونمایی رسمی از خانواده گلکسی S25 در سومین هفته از ماه ژانویه سال آینده برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH