ایرپادز پرو 2 اپل به ارزشمندترین گجت شنیداری موجود در بازار تبدیل شد

روز دوشنبه گذشته شرکت اپل در جریان برگزاری رویداد بزرگ خود از حالت جدید سمعک برای ایرپادز پرو 2 رونمایی کرد. این حالت در قالب یک بسته به‌روزرسانی نرم‌افزاری ارائه می‌شود.

ویژگی مذکور هم‌اکنون موفق به دریافت تائیدیه FDA شده و این موضوع راه را برای عرضه آن هموار می‌کند. این پدیده موجب می‌شود تا ایرپادز پرو 2 به یکی از ارزان‌ترین سمعک‌های اختصاصی یا غیر اختصاصی موجود در بازار تبدیل شده و در کنار آن ابزار بسیار مناسبی جهت پخش موسیقی و گوش دادن به رسانه‌های دیگر قلمداد شود.

قابلیت سمعک اپل از تست شنوایی انجام شده در محل با استفاده از ایرپادز پرو 2 و گوشی آیفون یا ادیوگرام ارائه شده توسط متخصص سلامت شنوایی بهره می‌گیرد. در ادامه تنظیماتی که بر اساس تست شنوایی یا ادیوگرام ارائه می‌شوند؛ به‌طور خودکار روی تمامی محتوای در حال پخش توسط ایرپادز پرو 2 اعمال خواهند شد.

این تنظیمات در حالت Transparency Mode، پخش موسیقی، پادکست، فیلم یا هرگونه محتوا دیگری اعمال می‌شوند. ویژگی سمعک در آینده در بیش از 100 کشور و منطقه مختلف قابل دسترس خواهد بود. این ویژگی صرفا در گوشی‌های آیفون مجهز به سیستم‌عامل‌ iOS 18 عمل خواهد کرد. آخرین نسخه سیستم‌عامل موبایلی اپل از روز 16 سپتامبر (26 شهریور ماه) قابل دسترس خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH