شیائومی تست داخلی رابط کاربری HyperOS 2.0 را آغاز کرد

کمپانی شیائومی آماده است تا پوسته نرم‌افزاری ارتقایافته خود موسوم به HyperOS 2.0 را برای دستگاه‌های مختلف ارائه نماید. این نرم‌افزار به‌عنوان جانشین نسخه کنونی HyperOS منتشر شده و احتمالا تغییرات و پیشرفت‌های زیادی را به‌همراه خواهد داشت.

برخی گزارش‌های اولیه نشان می‌دهند که نسخه جدید رابط کاربری از طراحی جدیدی برخوردار بوده و فرکانس به‌روزرسانی در آن نیز بهبود خواهد یافت. اما HyperOS 2.0 پیش از ورود به مرحله نهایی عرضه عمومی، مراحل متعددی از جمله تست داخلی و سپس بتا بسته را پشت سر خواهد گذاشت.

با تائید عدم وجود هرگونه باگ یا مشکل عمده در نرم‌افزار، چراغ سبز برای انتشار عمومی آن نمایان می‌شود. بر اساس یک گزارش جدید، این نرم‌افزار وارد مرحله تست داخلی شده و در نتیجه عرضه عمومی آن قریب‌الوقوع به‌نظر می‌رسد.

به گفته یک منبع خبری جدید، HyperOS 2.0 بالاخره وارد مرحله تست کارمندان شده است. این مرحله به‌عنوان تست داخلی نیز شناخته شده و طی آن صرفا کارمندان و تسترهای نرم‌افزاری برند به نرم‌افزار تازه تولید شده دسترسی پیدا می‌کنند. این فرآیند احتمالا نخستین مرحله‌ای است که طی آن، نرم‌افزار تحت تست‌های دقیق روزمره قرار گرفته و از عدم وجود هرگونه مشکل اساسی در آن اطمینان حاصل می‌شود.

با عبور موفقیت‌آمیز نرم‌افزار از این مرحله شاهد انتقال آن به نسخه بتا و نهایتا عرضه عمومی خواهیم بود. هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست که کدام نسخه از رابط کاربری HyperOS 2.0 وارد مرحله تست داخلی شده است. این نسخه به احتمال فراوان همان ورژن جهانی خواهد بود؛ چرا که نسخه چینی نرم‌افزار چند هفته قبل وارد مرحله تست شد.

رابط کاربری HyperOS 2.0 نسبت به نسخه نسل قبلی خود تغییرات زیادی را به‌همراه خواهد داشت. آیکون‌های برنامه بازطراحی شده و در کنار سایر المان‌ها ظاهر جدیدی را برای نرم‌افزار به ارمغان خواهند آورد. به‌روزرسانی آهسته‌تر یکی از مشکلات مطرح شده در خصوص نخستین ورژن HyperOS به‌شمار می‌رفت و این مشکل با عرضه نسخه‌های آینده احتمالا برطرف خواهد شد. مقامات شیائومی نیز پیش‌تر در این رابطه صحبت کرده‌اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH