گوشی گوگل پیکسل 9 پرو فولد از تست دوام سربلند بیرون آمد + ویدیو

سال گذشته گوشی‌ پیکسل فولد گوگل در تست خمش انجام شده توسط کانال یوتیوبی JerryRigEverything ناکام ظاهر شد. بنابراین بسیاری از کاربران کنجکاو بودند که ببینند آیا مدل جانشین این گوشی یعنی پیکسل 9 پرو فولد از تست دوام جان سالم به در خواهد برد یا خیر.

شروع تست امیدوارکننده به‌نظر می‌رسد. پوشش محافظ کورنینگ گوریلا گلس Victus 2 روی نمایشگر خارجی گوشی در سطح 6 مقیاس سختی موس دچار خراشیدگی می‌شود؛ در حالی‌که نمایشگر اصلی UTG با پلاستیک پوشانده شده و در سطح 2 خراشیده خواهد شد.

در ادامه فرد تستر، ماسه و سنگریزه را بر روی نمایشگر اصلی گوشی ریخته و این اجزا بلافاصله به داخل دستگاه و لولا آن راه پیدا می‌کنند. تست خمش در زمان 5:40 از ویدیو آغاز می‌شود و پیکسل 9 پرو فولد همانند مدل سال گذشته از این چالش جان سالم به‌در نمی‌برد.

گوشی هنگام خم شدن از سمت پشت به دو نیم شده و نمایشگر اصلی آن از کار می‌افتد. در این فرآیند، نمایشگر خارجی نیز باز می‌شود. به‌نظر می‌رسد که مقصر اصلی در این بخش، خط آنتنی است که در دو طرف نمایشگر تاشو منعکس شده است.

از آنجا که گوشی در وضعیت کاملا باز قرار می‌گیرد؛ تست دوام سریعا به نوعی کالبدشکافی تبدیل می‌شود. بدین‌ترتیب تمامی اجزای کلیدی گوشی از جمله نمایشگر UTG، مادربرد، محفظه بخار، دوربین‌ها و باتری‌های دوگانه قابل مشاهده خواهند بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH