با لپ‌تاپ‌های ویندوزی، رنگی و ارزان HP Stream آشنا شوید

a2-820x420

اینروزها دیگر مثل گذشته از لپ‌تاپ‌ها استفاده نمی‌کنیم و آنها را با وسایلی مثل تبلت‌ها و اسمارت فو‌ن‌ها جایگزین کرده‌ایم، اما هستند کمپانی‌هایی که با ارائه مدل‌های جدیدتر و ارزان، تلاش بر بازگرداندن لپ‌تاپ‌های‌شان به سبد خرید مصرف کنندگان دارند. یکی از این کمپانی‌ها اچ پی است.

لپ‌تاپ‌های ویندوزی جدید Stream این کمپانی شبیه به کروم بوک 11 آن بوده و  ظاهرا طبق همان ایده ساخته شده‌اند. آنها سبک هستند، ارزانند و با حافظه‌های کم عرضه می‌شوند و بیشتر تکیه بر حافظه کلاود دارند. مزیت این مدلها به کروم بوک‌ها این است که ویندوزی هستند.

HP Stream 11 قیمتی برابر با 199.99 دلار دارد و  Stream 13 با قیمت 229.99 دلار عرضه می‌شود. هر دوی آنها با 1 ترابایت حافظه وان درایو برای یک سال می‌آیند و امکان استفاده یک ساله از Office 365 Personal را دارند و یک کارت هدیه 25 دلاری Microsoft Store هم برای‌شان در نظر گرفته شده است.

s

همانطور که از نام HP Stream 11 مشخص است، این دستگاه مجهز به یک صفحه نمایش 11.6 اینچی و HP Stream 13 مجهز به یک صفحه 13.3 اینچی است. هر دو صفحه دارای رزولوشن 768×1366 پیکسل هستند و با پردازنده Intel Celeron و حافظه 32 گیگابایتی می‌آیند.

هنوز زمان عرضه این دو لپ‌تاپ مشخص نشده است اما آیا با چنین شرایطی شما حاضر هستید که یکی از آن‌ها را از آن خود کنید؟

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH