سامسونگ گلکسی S25 اولترا با حواشی باریک‌تر از آیفون 16 پرو مکس در راه است

شرکت اپل اخیرا از گوشی پرچمدار جدید خود موسوم به آیفون 16 پرو مکس با نمایشگر بزرگ 6.9 اینچی و حواشی جانبی باریک‌تر رونمایی کرد. نکته مهم اینکه نمایشگر آیفون 16 پرو مکس در مقایسه با گلکسی S24 اولترا بزرگ‌تر بوده و حواشی اطراف آن نیز نسبت به پرچمدار فعلی سامسونگ باریک‌تر هستند.

اما به گفته یک افشاگر مشهور با نام مستعار Ice Universe، نمایشگر گلکسی S25 اولترا با وجود طول قطر 6.9 اینچی خود با آیفون 16 پرو مکس اپل مطابقت خواهد داشت. همچنین ضخامت حواشی اطراف نمایشگر در مقایسه با گلکسی S24 اولترا به اندازه 0.2 میلی‌متر کاهش یافته و این موضوع بدان معناست که پرچمدار آینده سامسونگ از حواشی باریک‌تری نسبت به آیفون 16 پرو مکس برخوردار خواهد بود.

در ادامه رندری از سامسونگ گلکسی S25 اولترا در کنار آیفون 16 پرو مکس به معرض نمایش گذاشته شده است. طراحی نمایش داده شده در این رندر با نمونه‌های پیش‌تر لو رفته مطابقت داشته و ظاهر نهایی گوشی را نشان می‌دهد.

گلکسی S25 اولترا با تراشه ارتقایافته اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام، دوربین فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو با زوم 3 برابری و حسگر 50 مگاپیکسلی احتمالا در ماه ژانویه یا فوریه سال آینده میلادی عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH