ظرفیت باتری گوشی سامسونگ گلکسی S25 پلاس تائید شد

بر اساس شایعات، گوشی‌های گلکسی S25 و گلکسی S25 اولترا سامسونگ طی سال 2025 و بدون هرگونه پیشرفتی در زمینه باتری به بازار عرضه خواهند شد. اکنون شایعه جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد این موضوع در رابطه با گلکسی S25 پلاس نیز صدق خواهد کرد.

این خبر توسط نشریه آلمانی GalaxyClub منتشر شده است. این نشریه مدعی شده که سامسونگ گلکسی S25 پلاس مجهز به باتری با ظرفیت اسمی 4755 میلی‌آمپرساعت و ظرفیت معمول 4900 میلی‌آمپرساعتی بوده و از این جنبه کاملا مشابه با گلکسی S24 پلاس خواهد بود.

گوشی‌های گلکسی S25 و گلکسی S25 اولترا به‌ترتیب از باتری‌هایی با ظرفیت‌های 4000 و 5000 میلی‌آمپرساعتی استفاده خواهند کرد. ظرفیت این باتری‌ها نیز مشابه با مدل‌های نسل قبلی هستند. بعلاوه سرعت شارژ نیز نسبت به مدل‌های نسل قبلی بدون تغییر باقی مانده و در مدل استاندارد برابر با 25 وات و در نسخه‌های پلاس و اولترا برابر با 45 وات خواهد بود.

این منبع پیش‌تر مدعی شده بود که پیکره‌بندی دوربین گلکسی S25 و گلکسی S25 پلاس مشابه با مدل‌های نسل قبلی آنها خواهد بود. بنابراین تنها گلکسی S25 اولترا‌ پیشرفت‌هایی را در زمینه دوربین تجربه خواهد کرد.

سیستم دوربین گوشی آینده اولترا از ماژول اصلی 200 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی، لنز تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم 3 برابری و ماژول تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی با بزرگنمایی 5 برابری تشکیل خواهد شد. با این‌حال یک افشاگر با شناسه Ice Universe اخیرا مدعی شده که گلکسی S25 اولترا تنها با یک دوربین فوق‌عریض ارتقایافته روانه بازار می‌شود. سایر مولفه‌های سیستم دوربین احتمالا مشابه با گلکسی S24 اولترا خواهد بود.

رندرهای لو رفته از گوشی‌های سامسونگ گلکسی S25 (سمت راست) و گلکسی S25 اولترا (سمت چپ)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH