زمان انتشار رسمی سیستم‌عامل اندروید 15 اعلام شد

شرکت گوگل پیش‌تر کد اندروید 15 را به پروژه اوپن سورس اندروید (AOSP) ارسال نموده است. با این‌حال هنوز هیچ‌گونه آپدیتی برای دستگاه‌های پیکسلی مورد پشتیبانی منتشر نشده است.

بر اساس شایعات پیشین انتظار می‌رفت این آپدیت طی ماه آینده میلادی منتشر شود و امروز بالاخره تاریخ عرضه احتمالی به‌روزرسانی اندروید 15 اعلام شده است. یک گزارش جدید نشان می‌دهد که گوگل در روز 15 اکتبر (24 مهر ماه) انتشار به‌روزرسانی اندروید 15 برای دستگاه‌های پیکسلی خود را آغاز خواهد کرد.

با این‌حال گزارش جدید خاطرنشان کرده که از امروز تا آن زمان همه چیز می‌تواند دستخوش تغییر شود؛ خصوصا اگر در این مدت، شناسایی برخی باگ‌ها موجب توقف فرآیند عرضه شود. اندروید 15 برای سری پیکسل 6 و دستگاه‌های جدیدتر از آنها قابل دسترس خواهد بود.

کارشناسان امیدوارند که تاخیر در عرضه (نسبت به AOSP) موجب ارائه یک نسخه کاملا ایده‌آل و عاری از هرگونه مشکل آشکار شود. همچنین اندروید 15 برای دستگاه‌های جدید پیکسل 9 که در ماه آگوست معرفی شدند نیز عرضه خواهد شد. گوگل با معرفی سری پیکسل 9 در ماه آگوست سنت رونمایی از دستگاه‌های پیکسلی جدید طی ماه اکتبر را شکست.

بنابراین دستگاه‌های سری پیکسل 9 هنگام معرفی با اندروید 14 رونمایی شده و در روز 24 مهر ماه و همزمان با سایر دستگاه‌های واجد شرایط، آپدیت اندروید 15 را دریافت خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH