همستر کامبت جزئیات ایردراپ بزرگ خود را منتشر کرد

در خبری که هیجان کاربران بازی محبوب تلگرامی همستر کامبت را برانگیخته است، تیم سازنده این بازی، جزئیات کامل ایردراپ فصل اول خود را اعلام کرد. براساس این اعلامیه، از مجموع ۱۰۰ میلیارد توکن HMSTR، سهم قابل توجهی معادل ۷۵ میلیارد توکن به اعضای فعال جامعه اختصاص خواهد یافت.

توزیع مرحله‌ای توکن‌ها

برنامه‌ریزی برای توزیع توکن‌ها به صورت مرحله‌ای انجام شده است. ۶۰ درصد کل عرضه توکن‌ها پس از پایان فصل اول و ۱۵ درصد دیگر در فصل دوم توزیع خواهد شد. از ۶۰ میلیارد توکن اولیه، بخش عمده‌ای معادل ۸۸.۷۵ درصد بلافاصله در اختیار کاربران واجد شرایط قرار خواهد گرفت و مابقی ۱۱.۲۵ درصد نیز پس از گذشت ۱۰ ماه از لیست شدن رسمی توکن در صرافی‌ها، قابل دسترسی خواهد بود.

پالایش کاربران و رد پیشنهادات سرمایه‌گذاری

با وجود ادعای ۳۰۰ میلیون کاربر فعال برای این بازی، پس از بررسی‌های دقیق مشخص شد که تنها ۱۳۱ میلیون کاربر، معادل ۴۳ درصد از کل کاربران، واجد شرایط دریافت توکن در ایردراپ هستند. همچنین، به دلیل فعالیت‌های تقلبی، ۲.۳ میلیون کاربر از این فرآیند حذف شده‌اند.

در همین راستا، تیم سازنده همستر کامبت اعلام کرده است که تمام پیشنهادات سرمایه‌گذاری را رد کرده و تعیین ارزش توکن HMSTR را به بازار و علاقه‌مندی جامعه واگذار کرده است.

اثرگذاری خبر بر بازار

انتشار جزئیات ایردراپ همستر کامبت، بدون شک بر بازار ارزهای دیجیتال و به ویژه توکن‌های بازی تأثیرگذار خواهد بود. سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به این بازی، با دقت بیشتری تحولات مربوط به این پروژه را دنبال خواهند کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH