تصویر زنده گوشی هواوی میت 70 پرو با دوربین پشتی پنج‌گانه منتشر شد

هواوی در ماه آگوست سال گذشته گوشی میت 60 پرو را روانه بازار کرد. چنان‌چه برند چینی برای معرفی مدل جانشین این گوشی از جدول زمانی مشابهی تبعیت نماید؛ در این‌صورت هواوی میت 70 پرو بایستی طی ماه آینده میلادی به‌طور رسمی معرفی شود.

کمپانی هواوی در خصوص عرضه گوشی میت 70 پرو هنوز هیچ‌گونه اظهارنظری نکرده است؛ اما تصویر زنده منتشر شده از این دستگاه در فضای مجازی نشان می‌دهد که طراحی هواوی میت 70 پرو با الگوی پیش‌تر لو رفته مطابقت داشته و این گوشی پرچمدار مجهز به ماژول جزیره‌ای دایروی‌شکل دوربین روی پنل پشتی خود خواهد بود.

به گفته منابع خبری، هواوی میت 70 پرو که در تصویر زیر به معرض نمایش گذاشته شده است؛ در دست یکی از مدیران این شرکت چینی قرار دارد. این دستگاه دارای 5 دوربین پشتی بوده و نمایشگر آن از طراحی خمیده در تمامی جهات برخوردار است.

طراحی گوشی با وجود یک کیس پنهان شده است. بنابراین در رابطه با طراحی پنل پشتی نمی‌توان به‌طور دقیق اظهارنظر کرد. دکمه پاور و کلیدهای تنظیم میزان بلندی صدا در لبه سمت راست بدنه گوشی قرار دارند و در قسمت بالایی کیس نیز 3 حفره به چشم می‌‌خورد. بر اساس شایعات پیشین انتظار می‌رود که هواوی میت 70 پرو با تراشه کایرین 9100 روانه بازار شود. بعلاوه پیکره‌بندی دوربین پشتی این گوشی با محوریت ماژول اصلی 60 مگاپیکسلی عمل خواهد کرد. بر اساس پیش‌بینی‌ها طی هفته‌های آینده شاهد افشای جزئیات بیش‌تری درباره این مدل پرچمدار خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH