سری ردمی نوت 14 پرو با دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی در بازارهای جهانی عرضه می‌شود

کمپانی شیائومی اخیرا از گوشی‌های سری ردمی نوت 14 در کشور چین رونمایی کرد. این گوشی‌ها با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی عرضه شدند. با این‌حال برند چینی با اعمال تغییراتی تصمیم گرفته تا سری ردمی نوت 14 پرو را با دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی در بازارهای بین‌المللی عرضه نماید.

بر اساس اطلاعاتی که وبسایت XiaomiTime در زمینه نرم‌افزار HyperOS به‌دست آورده است؛ گوشی‌های ردمی نوت 14 پرو و پرو پلاس مجهز به سنسور تصویربرداری ISOCELL HP3 ساخت شرکت سامسونگ خواهند بود. این موضوع بدان معناست که حسگر تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی ISOCELL JN1 به‌کارگیری شده در نسخه چینی در مدل‌های قابل ارائه برای بازارهای جهانی موجود نخواهد بود. با این‌حال سری ردمی نوت 14 پرو عرضه شده در بازار هندوستان هیچ‌گونه تفاوتی با ورژن چینی نداشته و از حسگرهای دوربین مشابهی استفاده می‌کند.

با معرفی سری ردمی نوت 14 تمامی مشخصات گوشی‌های این خانواده به‌طور رسمی اعلام شد. سیستم دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی در این دستگاه‌ها توجه تعداد زیادی از کاربران را به سوی خود جلب می‌کند. شیائومی در تدارک معرفی سری ردمی نوت 14 برای بازارهای جهانی بوده و بر همین اساس تغییراتی را در گوشی‌های هوشمند جدید خود اعمال نموده است. بنابراین ردمی نوت 14 پرو و ردمی نوت 14 پرو پلاس با سنسور 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP3 در دسترس مشتریان بین‌المللی قرار خواهند گرفت.

ورژن چینی ردمی نوت 14 پرو پلاس از سنسور 50 مگاپیکسلی OVX8000 بهره می‌گیرد؛ اما این سنسور در ورژن جهانی گوشی دستخوش تغییر خواهد شد. همچنین سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی به‌عنوان جانشین ماژول تله‌فوتو به گوشی‌ها اضافه خواهد شد. ردمی نوت 14 پرو دارای سنسور ISOCELL HP3 سامسونگ بوده و این حسگر در مقایسه با نمونه Sony IMX882 موجود در نسخه چینی گوشی احتمالا عملکرد بهتری ارائه خواهد داد. کارشناسان امیدوارند که شیائومی با ارائه یک نرم‌افزار دوربین مناسب بتواند کاربران را شگفت‌زده نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH