رووی eRX5

برنامه‌ریزی پارس خودرو برای عرضه خودروی هیبریدی رووی eRX5

پارس خودرو به زودی اقدام به عرضه خودروی هیبریدی رووی eRX5 خواهد کرد. عبدالله سلطانی، مدیرعامل این شرکت، در گفت‌وگو با رسانه‌ها اعلام کرد که تمامی مراحل واردات این خودرو به پایان رسیده و تنها منتظر صدور مجوز از بانک مرکزی برای آغاز فرایند ترخیص و حمل آن هستند.

سلطانی همچنین از سفارش دو هزار دستگاه از این خودرو خبر داد که توسط یک شرکت چینی تولید شده و آماده ارسال به ایران است. وی توضیح داد که همکاری با شریک چینی به شکل SKD و CKD خواهد بود و پس از واردات این دستگاه‌ها، تولید داخلی رووی eRX5 در پارس خودرو آغاز خواهد شد.

این خودرو به عنوان اولین خودروی هیبریدی پارس خودرو به بازار عرضه می‌شود و در این راستا، انتقال تکنولوژی و خدمات پس از فروش نیز مورد توجه قرار گرفته است. سلطانی افزود که گروهی از کارشناسان شرکت به چین اعزام خواهند شد تا آموزش‌های لازم در زمینه خدمات پس از فروش را دریافت کنند.

مدیرعامل پارس خودرو همچنین تأکید کرد که قیمت رووی eRX5 به گونه‌ای تعیین خواهد شد که کمتر از دو میلیارد تومان باشد، تا بتواند در بازار رقابتی باقی بماند. در پایان، وی از دریافت مجوزهای لازم برای واردات نیسان سیلفی خبر داد و اعلام کرد که در حال حاضر در حال اجرای توافقنامه برای واردات بین دو تا پنج هزار دستگاه از این خودرو هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH